zondag 18 november 2018

Gourmetten en een Picnic

We zijn weer terug van onze midweek naar de Moezel. Meer over deze mooie dagen volgt nog als mijn filmpje klaar is. Ik moet er nog aan beginnen, dus het kan even duren.
Ik kwam in ieder geval terug met een flink verzwikte enkel/voet. Ik loop inmiddels wel weer redelijk, maar bepaalde bewegingen hakken er nog in. Autorijden, en vooral de koppeling gebruiken, gaat even niet. Vandaar dat Patricia me gisteravond heeft opgehaald om naar Marjan's huis te rijden. Daar hadden we een gourmetavondje gepland, nog als kadootje voor Hennie's verjaardag. En dat was erg smaakvol en gezellig. Het werd nog een latertje ook. Wat is het toch een fijn groepje. Bedankt, meiden, ik heb het prima naar mijn zin gehad!

Omdat ik nu toch met die voet zit heb ik me ook voor het eerst gewaagd aan het bestellen van mijn boodschappen bij Picnic. Ik heb na aanmelding best behoorlijk lang op mijn beurt moeten wachten, maar onlangs had ik bericht gekregen dat ook ík nu van hun diensten gebruik mocht maken. Jippie!
Goh, handig, hoor. Was zo gepiept. De app werkt heel snel en overzichtelijk. Ben benieuwd. Hoef ik lekker niet te slepen met de kattenbakstenen en flessen en andere zware dingen. En morgen komt het al binnen ook. Nou, ik ben nu al helemaal happy. Spannend! Nu maar hopen dat het Picnic karretje niet omkiepert in een bocht..... Blijkt wel eens te gebeuren.

Geen opmerkingen: