maandag 25 november 2019

BCC sucks....

BCC en ik kunnen niet meer met elkaar door één deur. Wat een ballentent met hun mooie logo! Altijd een oplossing in huis, hahaha.
Bij onze oudste oven ging nu, na al eerder het magnetrongedeelte, ook het ovengedeelte kapot. En om het gevaarte alleen voor het grill gedeelte te laten staan is niet handig.
Er moest dus een nieuwe bijkomen, zodat ik er weer twee had.
Al eerder hadden we bij BCC een oven gekocht, dus ik kwam weer daar uit. Op hun website kon je aangeven wanneer je hem bezorgd wilde hebben. Vrijdag, tussen 14.00 en 18.00 uur via DHL. Prima, dacht ik toen nog. Ik kon ook aangeven of de oude oven mee terug moest. Aangeklikt. Bestelling de deur uit en ik kreeg netjes de bevestiging. Alleen stond niet op de bevestiging dat de oude oven mee terug ging. Dus maar even een what'sappje gestuurd of dat wel goed was doorgekomen. Ja, hoor, dat kon kloppen, kreeg ik als antwoord. De klant ziet dat helaas niet op de bon. Maar ^Sarah had het er voor de zekerheid er nogmaals bij gezet.
Nou, dat geloof je dan, toch??
Vrijdag, de dag van bezorging tussen 14.00 en 18.00. Ik kom om 12.30 thuis, ligt er een briefje: DHL: We hebben u gemist!. We komen de volgende werkdag nogmaals aan de deur. Nee, DHL, jullie hebben me niet gemist, jullie waren te vroeg! Waren ze om 12.15 aan de deur geweest. Frustrerend! Op een tijdstip, in een tijdvak, waarin ze volgens hun eigen website niet eens in de buurt zouden moeten zijn! De volgende werkdag zou m.i. dan op zaterdag moeten zijn. Want volgens hun eigen website werken ze op zaterdag.
Maar weer een what's appje naar BCC gestuurd. Waarom heb je op de BCC site een keuze aan bezorgingstijden als DHL zich daar niet aan houdt? Beetje zinloos, lijkt me.
^Mitchel vond het erg vervelend en ging het oppakken met zijn teamleider. (niks meer van ^Mitchel gehoord uiteraard)
Inmiddels zag ik via track and trace op de DHL site dat ze pas mààndag weer zouden komen tussen 8.00 en 18.00. Lekker ruim tijdvak ook! Een hele dag wachten! Ineke pisnijdig.
Weer een what'sappje naar BCC. Waarom die 'keuze' over bezorging niet van de BCC site afhalen of een betere samenwerking met DHL bewerkstelligen??
^Jeffrey ging zich er mee bemoeien... Helaas hebben wij geen invloed op de levering van DHL. (zouden ze wel moeten hebben, lijkt mij, ze werken toch samen??) Dat de bezorger zegt dat hij je gemist heeft is iets wat buiten ons om gaat, hoe vervelend ook) ^Jeffrey kon er ECHT niks aan doen. Ahhhh.
Vandaag... wachten, wachten, wachten op DHL. Uiteraard bleef het tijdvak op tussen 8.00 en 18.00 uur staan. (zou ze gesierd hebben als ze wat explicieter zouden zijn)
Tegen enen, ja, hoor, DHL voor de deur. Mijn oven. Jippie, eindelijk!
En hier staat de oude die jullie mee gaan nemen, zei ik nog onschuldig en vol vertrouwen.
Neeeeee, zei de DHL meneer, daar hebben we geen opdracht voor van BCC. Hij had geen sticker gekregen en hij zat niet eens in een doos! Zo mocht hij hem niet meenemen. Ik sprong haast uit mijn niet meer zo strakke velletje. Hij zijn baas bellen. Nee, de oven mocht niet mee. Ik zijn baas aan de telefoon. Even gezegd wat ik op mijn hart had. Ik moest het maar opnemen met BCC. Er kon dan een ander tijdstip gekozen worden om de oven op te halen. Vast weer tussen 8.00 en 18.00 uur. Zodat het me weer een dag kost!
Inmiddels is er weer een what'sappje en een tweet richting BCC gegaan. Nog geen antwoord van ^Sarah, ^Mitchel, ^Jeffrey etc.
Ik breng de oude oven zelf wel naar het grofvuil. Maar nooit of de nimmer zal ik nog bij BCC bestellen! Voortaan bij een firma met een EIGEN bezorgdienst. Zodat ze bij niemand anders de schuld kunnen neerleggen. Bah! Laat dat tevredenheidsonderzoekje na aankoop via de mail maar komen! Ik zit klaar.
Nu maar hopen dat de oven het doet.....:-/ Let it go, Ien, let it goooooo :-)

Geen opmerkingen: