vrijdag 28 mei 2010

Van alles wat....


credits:
flowers....sekada designs
frame....kq
paper....NB
wordart.... hippiescraps

Is ze niet schattig, zo zittend op opa's schoot? En die opa is vandaag nog jarig ook!
Nico wordt 56. Hartelijk gefeliciteerd! Hij viert het niet. Ze gaan lekker een weekendje weg naar Lommel. En gelijk hebben ze. Ik hoop alleen dat het weer zich een beetje van de goede kant laat zien. Zo te zien is er regen op komst.
Mijn moeder gaat de regen ook ontvluchten. Zij gaat zondag een weekje op haar lauweren rusten op het eiland Madeira. Ik heb even de reisgids ingekeken en het ziet er prachtig uit. Madeira wordt ook wel het bloemeneiland genoemd. Als zij gaat, komen net de orchideeën in bloei! Wat een aanblik zal dat zijn!

Bij ons in de tuin staan de Alliums in bloei. De bollen had ik in het najaar geplant. Nu wil ik nog een paar gigagrote Alliums hebben. Ik weet dat ze bestaan. Die zijn per stuk te koop. De bloem is dan ongeveer 20 cm in omtrek. Misschien een leuk kadootje voor mijn verjaardag?? Ik zet het wel op mijn lijstje. Het kraantje voor in de tuin staat natuurlijk ook weer op mijn lijstje. Weer op nummer 1! Net als alle 15 voorgaande jaren......(zucht)

Mariska had gisteren duits examen. Pittig en lang. Ze heeft het in de allerlaatste minuut af kunnen krijgen. Vanmiddag is haar laatste examen: engels. Ze verwacht geen problemen daarmee en ziet daar ook helemaal niet tegenop. En dan: GEEN SCHOOL MEER! Wat een opluchting! Wat een bevrijding! Dan is het tijd voor feestjes. En tijd voor winkelen. Morgen gaan we daarmee beginnen. :-)

Geen opmerkingen: