zondag 23 mei 2010

Zon, strand, zee!


credits: paper...Shabbymissjenny/elements and tube...Cajoline




Gisteren stuurde Roxanne een paar foto's door van Josephientje op het strand. Ik denk dat ze op het Noord-AA genomen zijn, zo te zien. Heerlijk toch om in het zonnetje een beetje zand te scheppen en lekker te spelen! Ik weet nog hoe Mariska op die leeftijd was. Het duurde vrij lang voor zij met haar voeten in het zand wilde. Met haar handen was geen probleem, maar die voetjes. Op zich was het wel handig, want op die manier had ik geen omkijken naar haar. Ze bleef rustig een paar uur op haar handdoekje zitten spelen. Goh, wat heb ik het vroeger toch makkelijk gehad met haar. Ze is eigenlijk nooit moeilijk geweest. En de puberteit zal inmiddels ook wel zo'n beetje achter de rug zijn, dus daar verwacht ik ook geen problemen meer van. Maar zeg nooit nooit! :-)
In ieder geval schreeuwden de strandfoto's van Josephientje om gescrapt te worden, dus dat heb ik vanmorgen zitten doen. Ik vind hem wel leuk geworden. Toch?

Geen opmerkingen: