zaterdag 15 mei 2010

Over kort haar en duistere types....


credits hier

Poeh, hee, mijn haar is wel kort nu! Maar het valt makkelijk. Ik hoefde vanmorgen alleen mijn handen er even doorheen te halen en het zit weer. T'was trouwens hartstikke druk bij de Kinki. Alle stoelen waren bezet. Je kon echt merken dat een hoop mensen een extra vrije dag opgenomen hadden. Ik kijk daar altijd mijn ogen uit. Zo leuk om te zien hoe mensen binnenkomen en weer naar buiten gaan. En in alle gevallen een heel stuk beter!

Vanmiddag ga ik Mariska even 'luchten'. Ut kind zit al een paar dagen binnen. Gebogen over biologie- en examenopgaven boeken. Biologie is haar rotste vak. Dat kost haar echt moeite. Ach, als ze er een 5je of een 6je uit kan slepen, dan is dat prima.
Eergisteren hebben we, Jan, Mariska en ik, nog 3 engelse examenteksten gemaakt. Mariska om te oefenen en Jan en ik om eens te kijken hoe dat ook alweer ging. En het grappige is dat ieder van ons een andere tekst het moeilijkst vond. En wat NOG grappiger was: ik, als havomeisje, had maar 3 foutjes! En zowel Jan als Mariska hadden er meer! YEEEEEHAAAAAA!! Dat voelde wel even lekker!
Maar goed, we gaan nu natuurlijk geen wiskunde-, natuurkunde- of scheikunde examens oefenen...Nee, dat doen we niet. Ineke stopt op haar hoogtepunt! :-P

Vanavond komt 'Criminal Justice' weer op tv. Geweldige serie! En dan vooral omdat acteur Ben Whishaw meespeelt. Ik ken hem nog uit de film 'Perfume, the story of a murderer'. God, wat speelt die knul goed. Ik krijg altijd een heel beklemmend gevoel bij hem. Echt zo'n ondoorgrondelijk type. Een duister type. Echt zo'n type waarvan ik liever niet heb dat Maris ermee thuis komt... Die mag niet bij mij op de bank! Echt niet!
Maar goed, vanavond om 22.40 op Nederland 2...ik zit weer gekluisterd!

Geen opmerkingen: