zondag 27 juni 2010

Volle maan en vuurspuwers...

T'is volle maan! En als we het bakerpraatje mogen geloven zou het wel eens kunnen zijn dat nichtje Roxanne heel binnenkort gaat bevallen. Inmiddels is ze al zo'n 8 dagen overtijd en als het de komende week niet komt dan wordt ze vrijdag ingeleid.
Vanmiddag was zij nog bij mijn moeder en er zit wel iets te rommelen, zei ze. Zelf verwacht ze dat het er dinsdag wel is. Spannend! De naamgeving is bijna rond. Er wordt nog gebakkeleid over twee namen. (bakkeleien...heb het woord nog nooit eerder geschreven, bedenk ik me nu!) In ieder geval staat de roepnaam nu vast. Zijn jullie al nieuwsgierig? Mooi zo. Hou mijn blog maar in de gaten. Zodra de geboortekaartjes de deur uit zijn, en iedereen heeft hem binnen, zal ik hem op de site zetten!
Wordt dus vervolgd....

Mariska stuurde me de foto's toe van het vuurspuwen dat ze laatst gedaan had op de Ladies Intro in Delft. Misschien wel leuk om even te laten zien. Het ziet er gevaarlijk uit.


Eerst de instructies aanhoren.....


oefenen met water sproeien....


Haar op een knotje...beschermend t-shirtje aan....


Mariska spuwt vuur....


Geen opmerkingen: