woensdag 20 juni 2007

Auto pech!

 

Stap ik vanmorgen nietsvermoedend in de auto om bij mijn schoonmoeder langs te gaan en daarna boodschappen te gaan doen.....start het ding niet! Grrrr.... Waarschijnlijk de accu kaduuk of leeg. Nu moet ie binnenkort toch voor een beurt, dus dat moet maar wat eerder. Maar goed, ik had de andere Opel wel kunnen pakken, maar die stuurt zo enorm zwaar. Dus ben ik maar weer uitgestapt, de tassen er weer uit gehaald en mijn boodschappenkarretje maar gepakt. Dan maar lopend naar mijn eigen AH. Ik had mijn schoonmoeder nog niet gebeld dat ik zou komen, dus die hoefde ik ook niet af te bellen. Dan ga ik wel een andere keer.

Gisteren is Suzanne geweest. Was gezellig! Het weer was uitstekend, dus we hebben heerlijk in de tuin kunnen zitten.
We hebben heus nog wel wat nuttigs gedaan, hoor! We zijn achter de computer gaan zitten en ik heb het een en ander laten zien en uitgelegd. Daar kan ze nu mee aan de slag. Ze is zelf een "papieren" scrapper. Voor degene die eens wil zien wat zij allemaal maakt, die kan op deze link klikken....
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: