vrijdag 8 juni 2007

Ziek, zwak en misselijk....kortom: een rare dag!

T'is een rare dag geweest vandaag. Vannacht voelde ik al dat ik misselijk was en dat is zo de hele dag gebleven. Plus trillende knietjes en moeie benen! Ik heb vandaag het merendeel op bed doorgebracht. Veel gesluimerd en een beetje tv gekeken. Toch ook nog wel een was gedraaid, dus het was niet helemaaaaal een verloren dag. Helaas niet naar de markt geweest, maar mijn moeder is zo vriendelijk geweest het een en ander te halen. Dat neem ik dan zondag wel mee. Bedankt mam!

Vanmiddag werd er ook nog een pakje afgeleverd. Dat was een leuke onderbreking van de dag. Ik ben gek op pakjes openmaken! Het was een pakje van an Irish friend. Eentje die hij al 2 jaar geleden beloofd had me te sturen! Er zaten wat spulletjes in: een glazen blok met een gelaserde claddagh ring erin, een DVD met beelden van Ulster in vogelvlucht (Wat een mooi land is Ierland toch!) Verder nog een pakje Irish Potatoe Soup, een schaalmodel van een of andere motor ( tja, ut blijft een motorfreak!), en een echte zilveren claddagh ring. Nu is mijn setje compleet: ring, ketting, oorbellen en armbandje ( hoewel ik die nergens meer kan vinden :-/)

Toen ik net nog even op mijn favoriete scrapsite inlogde, zag ik dat ik een emailtje had gekregen van een van de andere scrappers. Daarin vroeg ze mij of ik in haar Creative Team wilde komen. Dat houdt in dat je dan de door haar ontworpen kits gratis krijgt, maar dan vraagt ze wel van je dat je er een aantal layouts mee maakt en die weer op een aantal verschillende sites plaatst. Het mes snijdt dan aan twee kanten...ik krijg gratis spul, en zij de reclame. Ik heb nog niet besloten wat ik doe. Aan de ene kant ben ik natuurlijk best gevleid. T'is toch leuk als je ervoor gevraagd wordt! Aan de andere kant gebruik ik zelden tot nooit gehele scrapkits. Ik sprokkel allerlei elementen en papieren bij elkaar en maak er iets mee. Zo is mijn werkwijze nou eenmaal. Ik weet niet eens of ik het anders zou kunnen. Dus ik ga er eens flink over nadenken of ik mezelf wel wil vastleggen daartoe. En trouwens, ik ben van plan(ook al bezig) om zelf scrapkits te gaan maken. Ik heb dan mijn eigen Creative Team nodig! :-)) Hmmm. Ik ga er lekker even een nachtje over slapen.....
Welterusten!

Geen opmerkingen: