zaterdag 9 juni 2007

kiplekker!

 
credits here:

Zo rot als ik me gisteren voelde, zo prima voel ik me nu! Het kan verkeren! Het was dus maar een virusje van één dagje.
En nu is Mariska de klos.
We waren vanochtend naar Den Haag gegaan. Op zoek naar DE rok of jurk speciaal voor de Poolse bruiloft waar we naartoe gaan in Augustus. Neef Johan trouwt dan met zijn poolse vriendin Kasia. Maar Mariska wil PER SE iets waar ze een petticoat onder kan dragen. Die petticoat gaat ze zelf maken. Ze heeft al een patroon van het internet gehaald.
Alles goed en wel, maar vind maar eens zo'n wijde rok of jurk! Toen we een aantal winkels hadden afgestroopt werd ze ineens niet goed. Lijkbleek, bijna van haar stokje gaand, trillende knietjes, en pijn in haar maag. Ja, hooor! Dat klonk me bekend in de oren. We zijn maar naar huis gegaan en nu ligt ze in bed. Volgende week gaan we maar weer op missie.

Bovenstaand is nog een scrap die ik pas gemaakt heb.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: