maandag 18 juni 2007

Vaderdag

 
credits hier

Na eerst een ontbijtje voor de vader des huizes te hebben gemaakt en het geven der kadootjes ( memory stick en kofferriem)zijn we op weg gegaan naar mijn vader in Eindhoven.
Wat is het toch een eind rijden! Ik reed gelukkig zelf, anders had ik de hele weg zitten gapen...
Bij mijn vader bleek ook mijn "stief"broer Pietje ( Peter) op visite te zijn. En die had ik al sinds mijn kleine kinderjaren niet meer gezien. Natuurlijk even wat herinneringen opgehaald. :-)Dat was dus wel leuk.

's Avond heb ik kennis gemaakt met het Amerikaanse vriendje van Mariska. De knul heet Zachary en komt uit de staat Oklahoma. Is dat niet de Hill-Billies State?? :-D De techniek staat toch voor niets, he? Je ziet hem, je hoort hem....en toch zit ie aan de andere kant van de wereld! Ik vind het amazinggg!
Het enige nadeel is dat nu dat liedje "Oklahoma" de hele dag in mijn hoofd zit....
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: