dinsdag 13 mei 2008

Ik word oudtante....



Kijk! Mag ik even voorstellen: mijn nieuwe aanstaande achterneefje of nicht! Mijn nichtje Roxanne blijkt zwanger te zijn. Niet gepland, ze is nog maar 19, zit nog op school,(laten we hopen dat ze dat in godsnaam afmaakt, want ze hoeft nog maar tot eind juni), steeds problemen met haar vriendje...dus niet echt een leuke start! Ze had het zelf ook liever anders gezien. En het zal ongetwijfeld moeilijk worden, maar gelukkig steunen Jos en Nico haar met van alles. Aan de andere kant is het natuurlijk ook wel weer hartstikke leuk om weer een kleintje in de familie te hebben! :-) Ach, en dat kleintje komt ook wel weer groot op de een of andere manier.
Begin december is ze uitgerekend, ze heeft het hartje al gehoord! T'is toch weer nieuw leven! Ben benieuwd wat het wordt en hoe het gaat heten. Ik ga binnenkort maar weer eens wat breien. Maar ik heb nog de tijd, het duurt nog even.....

Met mijn schoonmoeder gaat het ook weer wat beter. Ze is niet meer zo verward als ze vorige week moet zijn geweest. Ze is nog wel zwakjes, en ze eet ook nog erg weinig. Ze weet totaal niet meer wanneer en hoe ze in het ziekenhuis terecht is gekomen. Het gaat allemaal een beetje langs haar heen. Ze heeft ook grote moeite met de tv. :-)
Toen we gisteren kwamen was ze in de weer met de telefoon in een poging om de tv op een andere zender te zetten. Ze heeft ook geen benul dat ze de koptelefoon moet opzetten om iets te horen. En dat kun je elke keer zeggen, maar dat dringt niet meer door. Nou ja, het is niet anders...

Gisteren is ook nog mijn andere nichtje Laura onverwachts geopereerd. Ze bleek een doorgebroken blindendarmontsteking te hebben! Met haar gaat het inmiddels ook weer wat beter. Zij ligt in Woerden in het ziekenhuis en daar hebben ze internet! Dus ze hoeft zich niet te vervelen!

En hier nog een paar scrapjes die ik gemaakt had voordat ik naar Dublin ging:

credits hier


credits hier


credits hier

Geen opmerkingen: