zaterdag 3 mei 2008

scrapgeleuter....


credits hier


credits hier

En? Hebben jullie allemaal Koninginnendag overleefd? Hebben jullie nog spulletjes gekocht of verkocht op de uitmarkten? Wij zouden dat ook eens moeten doen: alle troep die we over hebben verkopen! Maar nee, er komt steeds meer bij. We hebben een nieuwe computer voor Mariska gekocht. Was een leuke aanbieding bij de Mediamarkt.
Nog inclusief een beeldscherm ook. Jan is bezig om alle gegevens over te zetten. Daar gaat best nog veel tijd inzitten. Nu wil alleen ikzelf nog een andere computer.
Maar tegenwoordig hebben de meeste computers nog maar één DVD unit, maar ik wil er gewoon twee. Een brander en een speler. Die zijn er wel, hoor, maar de rest moet ook nog kloppen. Maar ik hou mijn ogen open. En als ik de klepperbus hoor, dan spring ik op, want dan zijn de foldertjes er. Die pluis ik allemaal uit.

Ik ben de laatste dagen weer volop aan het scrappen. Het stond even op een laag pitje. Ik had gewoon geen inspiratie. Je wilt wel, maar het lukt dan niet! Dan begin ik aan allerlei scraps, maar dat wordt dan niks. Ik heb nu ook heel wat niet-afgemaakte scraps in een map staan. Die bewaar ik wel gewoon, want ineens kan ik dan een idee krijgen en dan ga ik er gewoon mee verder tot ie wel af is.
Inmiddels heb ik weer een voorraadje scraps om upteloaden op de scrapbooksite. Het is er niet makkelijker op geworden met de wedstrijden daar. Als er een wedstrijd wordt uitgeschreven dan duurt het nog zeven dagen voor hij daadwerkelijk begint. ( dat hebben ze gedaan om de zoveel mogelijk mensen de kans te geven om vantevoren een scrap klaar te hebben). Maar dat betekent wel dat je zowat een secretaresse nodig hebt om bij te houden op welke wedstrijden je ingeschreven hebt en op welke dag je dan je scraps moet uploaden. Dat is dan natuurlijk op allerlei verschillende dagen. En ik, als europeese, moet dan ook nog de ingangstijd in de gaten houden, want het is daar minstens 6 uur vroeger. Dat kan zo een hele dag schelen! Ik heb hier potvoordriedubbeltjes een hele administratie op poten moeten zetten. Nou ja, administratie....een kladblok naast de computer. ;-) Met blaadjes vol met aantekeningen over wedstrijdvoorschriften, een lijstje met data, een lijstje met scrapnamen. En ik zit ze nog netjes aftevinken ook als er weer eentje geupload is. Wat een gedoe! Ik vind het er niet leuker op geworden. Maar ja, klagen doe ik niet(te veel). Want het is wel de enige site waar ik ongelimiteerd, zonder kosten, al mijn scraps kwijt kan! En het is ook leuk om contact te hebben met mensen over de hele wereld. T'is trouwens al een tijdje rustig in de forums. Een beetje saai dus. Laatst was er nog wel even iemand die hoog van de toren begon te blazen, maar dat is er alweer af gehaald. Dat wordt dus gecensureerd! Oh, hoe amerikaans! :-)

Groetjes en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen: