vrijdag 18 september 2009

Een prachtige wandeling en computerperikelen...


credits: paper....Belanna,template....Yin,shamrocks and flower...Ineke62,font...Pea Sue's Print

Hehe, de laatste scrap van de vakantie is eindelijk klaar. Ben er niet 100% tevreden over, maar ik wil er niet langer over nadenken. T'was wel een hele mooie dag toen. We hebben een wandeling gemaakt op een soort schiereilandje, Dog's and Gurteen Bay. Heel uitgestrekt, met uitzicht over verschillende baaien. Ook daar was het heel rustig. Je hoorde alleen de wind en het gekwetter van vogels. Verder veel bloemetjes gezien die ik nooit eerder had gezien. En toen ook de zon nog begon te schijnen kon mijn dag al helemaal niet meer stuk. Ik heb dan ook veel foto's genomen, maar helaas geen filmpje. Jammer! Niet aan gedacht. Op de terugweg zag ik nog een begraafplaats met uitzicht over zee. Daar zijn we verder niet op geweest, maar ik had het nog wel even willen zien. Maar Maris wilde niet meer verder lopen,ze was dat gewandel van ons wel weer zat...( in haar ogen altijd veel langer dan gepland) :-)

Dublin zit er ook weer aan te komen. Deze keer ga ik met mijn moeder. We waren van plan om eind oktober te gaan, maar aangezien ze waarschijnlijk 5 november een rondreis door Egypte gaat maken, hebben we de datum maar wat eerder gepland. Dat wordt nu 12 oktober. Dan ben ik weer net op tijd thuis voor Jan een weekend weg gaat met het koor Inspirited. En zo blijft het een gaan en komen! :-)

Mijn moeder had trouwens laatst ook weer wat moois. Krijg ik op een avond een emailtje: 'Hoi Ien, ik hoop dat je nog niet naar bed bent, want ik weet ff niet wat ik moet doen...Ik krijg de pc niet uit...weet niet wat ik gedaan heb, ik weet ook niet hoe ik het uit moet leggen, er zijn een paar dingen over elkaar heen, en zie de twee knoppen niet meer waar ik het mee uitdoe...HELPPP'
Tja, en begrijp dan maar eens wat ze bedoelt.
Grote paniek aan de andere kant dus, ze werd er helemaal zenuwachtig van....Na een beetje over en weer ge-email heb ik haar gezegd dat ze de stekker er maar moest uithalen. Vanochtend bleek dat haar hele werk- en taakbalken verplaatst en door elkaar stonden.
Geen idee hoe ze dat nou weer voor elkaar heeft gekregen. :-)
Maar zij weet van niks natuurlijk :-D Haar naam is haas. :-)

1 opmerking:

Aart zei

Dus jij loopt ook graag over begraafplaatsen. Als je je Draculatanden indoet loop ik graag met je mee ;)Gekheid hoor; ik vind het heerlijk rustige plekken waar je lekker rustig kunt wandelen en op een bankje zitten tussen al die anderen om je heen die niks terug zeggen, maar wel veel verhalen hebben waar je zomaar over kunt fantaseren... (ik weet het; ik ben een malle)