donderdag 1 oktober 2009

We hebben weer een jarige....



Vandaag is mijn nichtje Roxanne 21 jaar geworden. Van Harte Gefeliciteerd! Ik kan er vanavond helaas niet bij zijn, want ik voel me nog steeds niet al te jofeltjes. Zo moe! Vanochtend ben ik nog wel naar het koor geweest. Ik wilde niet nog een week missen. We zijn druk bezig met het kerstrepertoire. We hebben 3 kerstoptredens in december, dus dat is best veel. En ik heb er een goed gevoel over. Beter dan vorig jaar!
Na de koorrepetitie heb ik me naar de Lidl gesleept. Jan is morgen jarig en hij wil morgen op zijn werk uitdelen, dus ik moest ff wat cakes halen. Gelijk ook maar wat boodschappen gehaald voor zijn verjaardag. Hij wordt morgen ook alweer 51 jaar. Wat een ouwetje, hè? We vieren het zondagmiddag. Op dit moment zie ik er nog een beetje tegenop, maar ik heb mezelf wel beloofd dat ik zaterdag niet in de keuken ga staan om allerlei hapjes te maken. Ik gooi lekker alles op tafel en de visite maakt zelf maar wat klaar. Dahag! De taarten heb ik net via het internet besteld, dus die kan Jan zaterdag even op gaan halen. Handig, hoor, zo vis je nooit achter het net als je appeltaart wilt hebben van de Hema.
Vanmiddag lag ik dus weer voor pampus op de bank. Ut ouwe wijf! Zo voel ik me wel. Alsof de wereld aan me trekt. Mijn benen voelen zwaar terwijl mijn hoofd licht voelt.

Vorige week dinsdag was ik nog wel van plan om naar de Hermitage in Amsterdam te gaan. Ik had vrijkaartjes van de bank/giroloterij gehad. Ik blijk op een of andere manier in hun administratie te staan ook al doe ik niet eens mee met de loterij. En de kaartjes waren geldig t/m 30 september. Ik had graag gegaan, maar helaas. Ziek is ziek. Gisteren is Jan uit zijn werk ernaartoe gegaan en hij vond het wel de moeite waard. Een hoog gehalte pracht en praal aan het Russische hof. En ik hou wel van pracht en praal. Om te zien, hoor, niet om me ermee te omringen! Jammer, jammer, jammer.

Geen opmerkingen: