donderdag 7 juli 2011

Bijna jarig dus....


Ik ben bijna jarig! Dus ik heb mezelf maar een nieuw blog achtergrondje 'kado' gedaan. Ik VOEL me ook al bijna jarig! :-) Gisteren belde mijn vader namelijk al op om me te feliciteren. Ok, hij was de datum een tikkie abuis. Wat scheelt het...3 dagen?
Vandaag werd ik ook al gefeliciteerd door mijn oom. Wat scheelt het...2 dagen? :-) EN er lag al een felicitatiekaart uit Schotland op de mat. Ben benieuwd of ik morgen ook al gefeliciteerd wordt door iemand! Zo ben ik lekker lang jarig! :-P

Vandaag boodschappen gedaan, mijn voeten naar de pedicure gebracht voor een opknapbeurt, even naar mijn moeder geweest om de familiefoto's aftegeven die ik voor mijn tante had uitgeprint (ze was daar op visite), rabarber opgehaald voor een taart die ik morgen ga bakken (rabarber was hier in de buurt nergens te krijgen, mijn moeder heeft toch nog ergens een kilootje voor me gevonden, bedankt, mam!), naar de Gamma geweest om een nieuw fittinkje te kopen, daarna mijn keukenlamp weer opnieuw in elkaar geknutseld (ja, dat soort dingen knijs ik wel!), de tuin aangeveegd (want je weet niet of het zaterdag weer is om in de tuin mijn verjaardag te vieren, waarschijnlijk niet...), nagels gelakt, verse hele bieten gekookt (voor de tweede keer in mijn leven!) DEZE keer heb ik ze na het koken WEL geschild! Twintig jaar geleden waren ze dus niet te pruimen! Wist ik veel....De grondsmaak heeft me toen wel een bietentrauma opgeleverd waardoor ik ze nooit meer zelf durfde te koken! :-) Tot vandaag dan. Ze waren wel lekker, maar nou niet het hele werk waard. Terug naar de voorverpakte kant en klare voorgekookte bietenballen!



Wie weet hoe bovenstaande plant heet? Suzanne, jij?? Ik heb hem op de tuintafel staan en hij bloeit een gat in de lucht! Zo mooi! Er zat geen kaartje bij en ik werd ook niet wijzer van een van mijn tuinplantenboeken waarin ik vluchtig gekeken heb. Binnenkort maar eens even op mijn gemakje verder kijken!

1 opmerking:

Suzanne zei

HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!!

Hi Ineke, sorry don't know the flowers name although it looks familiar.....let me know when you find out!

Its just started to pour with rain here this morning, so bang goes my day weeding; oh how sad am I?!!
Have a wonderful birthday and sending you lots of love from the far north!!!
Suzanne xxxx