maandag 11 juli 2011

Verjaardag overleefd!



T'zijn toch drukke tijden, hoor, een verjaardag vieren. Ik had gehoopt het in de tuin te kunnen doen, maar helaas, het weer zat niet mee. s'Middags klaarde het uiteindelijk wel wat op, maar toen stond er weer een hoop wind. Jammer. Dan maar binnen... En dan vervloek je je kleine woonkamer wel! EN je kleine aanrecht! Op het hoogtepunt van het familie/vriendenbezoek is er niet eens meer plek voor mezelf om een stoel extra neertezetten en even te gaan zitten. Ook heb je dan maar een kleine looproute om met het eetspul rond te gaan en dorstlessers aan te voeren. Tijd om foto's te maken heb je al helemaal niet. Gelukkig heeft Sylvia dat nog even gedaan! Bedankt, Syl! De keuken werd alras een bende hoewel ik elke keer van plan was om alles structureel achter mijn kont op te ruimen. Maar ja, je hebt haast en dat lukt dan niet. Aanrecht vol en nergens een plek om even rustig kaas te snijden. Bwlaahhh. Maar toch... ik vier mijn verjaardag graag. :-) Ik vind het fijn om visite te krijgen, ik vind het fijn om kaarten te krijgen, ik vind het fijn om telefoontjes te krijgen (zelfs uit Amerika!), ik vind het fijn om sms-jes te krijgen, berichtjes op facebook. Kortom, ik voel me dan geliefd! Bedankt, allemaal! :-)
Zondags kwam Yvonne nog langs om me te feliciteren. En zo meteen komen mijn tante en oom ook nog even buurten. Leuk!
Op naar mijn 50e verjaardag! Oh hemel, wat klinkt dat vreselijk!

Geen opmerkingen: