woensdag 27 juli 2011

Even tussendoor.....


credits hier

T'is voor menig mens een rare vakantietijd. Zo is mijn zus en zwager na een week in Tjechië alweer naar huis gekomen vanwege een ziekenhuisopname van de moeder van mijn zwager. Het mens heeft al last van haar longen en nu blijkt er ook nog ergens een bacterie te zitten. Niet zo best dus.
Nu was het weer in Tjechië ook al niet zo best. Ik dacht dat mijn vader en zijn vriendin ook nog in Tjechië zouden zitten, maar niets is minder waar. Zij staan met de camper op een camping in Kats/Zeeland. En ook niet zonder reden... Anneke's kleindochter heeft haar voet verbrijzeld met trampolinespringen, en aangezien haar moeder (Anneke's dochter) ook in het gips zit, moet Anneke steeds even met haar kleindochter naar het ziekenhuis in Goes. Het kan verkeren!

Mariska is vandaag naar Walibi. Afgelopen zondag, toen het zo regende, liepen ze te soppen in de Efteling. Nu hebben ze gelukkig beter weer! Vrijdag vertrekken ze voor een weekendje CentreParcs in Duitsland. Komt er ook zomaar eventjes tussendoor! De bofkonten! Ook wij zijn daardoor bofkonten, want nu kunnen wij ons vandaag EN dit weekend weer tegoed doen aan allerhande ovenschotels en ander goor (in Mariska's ogen dan) voedsel! Hmm, lekker! :-)
Morgen, als Mariska zomaar even thuis is, kookt zij! Ben ik wel blij mee want morgen begeef ik mij op lands wegen richting Lutjebroek, want daar woont vriendin Suzanne. Gewapend met mijn TomTommetje die mij weer hopelijk feilloos de weg gaat wijzen! Ik neem voor de zekerheid ook nog maar een routebeschrijving en een landkaart mee. Ik ga op safe! Nu hoop ik maar dat de auto ook op safe gaat en geen rare kuren gaat vertonen! Da's het enige waar ik een tikkie nerveus voor ben: een ouwe kar en geen wegenwachtlid. Mwaahh, zal wel goed gaan..... toch?

Geen opmerkingen: