dinsdag 1 november 2011

Over karren en tassen....


credits hier

Wie springt er nu geen gat in de lucht als het zulk mooi weer is??? In bovenstaande scrap is het mijn nichtje Claudia (in het groene vestje) die samen met haar medestudenten een jaartje in Cork/Ierland studeerde. Leuke foto, toch?
En toevallig was er een bijpassende wedstrijd op SBF, dus ik kon hem mooi gebruiken!
Maar zij was niet de enige die blij was met het mooie weer! Vanmorgen waren mijn moeder en ik naar Leidschenhage gegaan. En daar hebben we buiten op een terrasje geluncht. In de zon! Nou zeg, dat was toch wel genieten! Er speelde nog een draaiorgel ook. Gezellig!
Ik was op zoek naar een nieuw boodschappenkarretje en kon in Zoetermeer niet slagen. Mijn oude begint na dik 13 jaar trouwe dienst mankementen te vertonen. De tas begint stevig te slijten en er is een ijzeren stang aan het onderstel afgebroken waardoor de tas er een beetje doorzakt en waardoor de flessen weer omvallen. Vervelend. Ik heb nu precies dezelfde gevonden, want hij beviel goed. Ik zou niet weten wat ik zonder zo'n ding zou moeten. Terwijl er zat mensen zijn die er niet dood mee gezien willen worden. Ze voelen zich er te jong voor? Nou, dan sjouwen ze maar lekker! :-P
Ik en mijn karretje zijn onafscheidelijk!
In de winkel waar ik hem kocht hadden ze ook nog leren tassen in de aanbieding. En ik was al een hele tijd op zoek naar een donkerblauwe. Nou, ik heb um, hoor! Voor de helft van de prijs! Ineke weer blij! :-)

Geen opmerkingen: