vrijdag 20 april 2012

Weg evenwicht!

Wat ik nou weer heb?!? Ik werd vannacht wakker, besloot om even naar de badkamer te gaan en kom mijn bed uit. Maar dat doe ik op zo'n rare manier (ik dacht nog: wat ben ik nou allemaal aan het doen!) ... ik was gelijk duizelig! Voetje voor voetje naar de badkamer en weer terug. Daarna weer geslapen. Maar vanmorgen toen ik weer wakker werd was ik nog steeds duizelig! En nog! Gek gevoel, hoor! Ik ben niet misselijk, ik heb geen hoofdpijn.... Volgens mij heb ik mijn evenwichtsorgaantje een rare opdonder gegeven vannacht. En wat moet je dan? Juist rustig blijven zitten of juist gewoon alles doen en hopen dat het 'terugschiet'? Wie weet dat? Wie heeft dat ook eens gehad? Of zou het een gevolg zijn van mijn verkoudheid? Vorige week was ik het weer! Tweede keer binnen een maand! Of ik heb het jaren niet of het komt achter elkaar. :-/ Ik ga in ieder geval vandaag maar niet naar de markt. Met de auto weg lijkt me nu niet echt slim. Zeker niet met zo'n nazwabber van een sekonde in mijn hoofd. Net of mijn hoofd op de 'slow motion' stand staat. Als ik mijn hoofd draai, lijken mijn hersenen pas een tel later mee te draaien. Vandaag maar even geen onverwachte bewegingen maken! Ach, gaat ook wel weer over... maar het liefst zo snel mogelijk. Ik heb een druk weekend voor de boeg!

Geen opmerkingen: