vrijdag 16 november 2012

Kiwi in de prijzen en weer een lekker buffet!



Is Kiwi niet schattig? Onze 'Southern Belle'? Er was een wedstrijdje op de SBF site, 'Laat de kop van je huisdier er menselijk uitzien' en laat Kiwi nou zowel de 2e prijs als de challenge owner's choice prijs gewonnen hebben! Grappig! :-)

Zondagmiddag, 16.00 uur is het zover! Dan komen de scratch-vrouwen/koorleden hun tanden zetten in mijn indiase buffet! Het menu heb ik afgelopen week al verzonnen. Het wordt Kip Rogan Josh, Rundvlees Madras, een bloemkoolschotel, curry van courgettes, citroenrijst, raita/naanbrood, mango chutney, indiase tomaat/komkommersalade en een lekker fris toetje! :-) De meeste boodschappen heb ik al in huis. Ik heb een strak schema voor de komende dagen!
Ik begin morgenochtend met het maken van (ja, weer!) een walnoot-dadelkoek. Maar hij is zooo lekker en de dames hebben hem nog nooit geproefd! Daarna ga mijn moeder even ophalen. We hebben een afspraak staan voor een massage. Een vriendin van Alex's vader zocht mensen om haar nieuwe massagetechnieken op los te laten. Dat leek me wel wat! Weet totaal niet wat ik moet verwachten. Ben nog nooit gemasseerd! Maar ik geef me er helemaal aan over en ik zie wel hoe het is. Daarna breng ik als de wiedeweerga, (nog steeds heel relaxed!), mijn moeder weer naar haar huis en spoed me met gezwinde spoed en (nog steeds heel ontspannen, hoop ik) weer huiswaarts.
Tenminste, zo zie ik dat voor me!
Daarna snel naar de supermarkt om de kip, het vlees en de yoghurt halen en ik kan aan de slag. Jan heb ik al verbannen uit de keuken. Hij mag het hele weekend boven vertoeven en niet in de weg lopen. Er valt nog genoeg opteruimen daar. Hij krijgt zondag heus ook wel een bord eten, hoor....mochten jullie medelijden met hem krijgen! Hij wordt echt niet vergeten! :-)
Maar ik ben benieuwd. Zaterdagmiddag kan ik al flink wat gerechten maken. Dan hoef ik zondag alleen nog de rundvleescurry en de rijst te maken en klaar is Ineke! Ik heb er wel weer zin in. En trek in ook! Lekker!
Iedereen een leuk weekend toegewenst!

Geen opmerkingen: