maandag 20 oktober 2014

Zo stoned als een garnaal....?



Via de rijinstructeur van Alex, via Alex zelf en daarna via Mariska, ben ik in bezit gekomen van een verkoudheidsvirusje. Nou, in bezit geKomen...in bezit geNomen kan ik beter zeggen! Donderdagmiddag begon het al met keelpijn. Vrijdagavond heb ik nog kunnen dansen o.i.v. paracetamollen. En vanaf zaterdag, de WARMSTE 18 oktober sinds 1921!, lag ik dus zieligjes op de bank te hangen met een druipneus, hoofdpijn en wat verhoging. Lekker dan! De verkoudheid zelf is inmiddels overgegaan in een irritant kriebelhoestje. Maar dat slijt wel weer... En omdat ik nu gelabeld ben met diabetes viel laatst ook nog een oproep voor het halen van de griepprik in de bus. Nou, dat gaat hem niet worden, hoor. Dat vind ik echt niet nodig!
Ik heb vanmorgen wel zo'n fundusfoto van mijn ogen laten maken. Voor de eerste keer in mijn leven. :-) Snotverdorie, wat is dat nou weer voor ongein? Omdat ik niet wist hoe slecht ik erna zou zien heb ik gevraagd of Jan mee wilde gaan om me na afloop weer als blinde-geleidehond naar huis te begeleiden. Ja, jeetje, wist ik veel? Ik heb van mezelf al slecht zicht, en met extra druppels erin dacht ik minstens dat ik dan helemaal niks meer zou zien. Nou, dat viel achteraf dus wel mee. Ik had wel wat last van het (zon)licht, maar als ik naar beneden keek viel het reuze mee. De foto's maken op zich vond ik vervelender. Jeetje, wat een lichtflitsen, zeg! Doordat je pupillen helemaal openstaan word je er echt even helemaal door verblind. Dat kan toch niet goed voor je ogen zijn?? Nou ja, het is weer gebeurd... Ik begin al weer een beetje normaal te zien. Ik zag er wel zo stoned als een garnaal uit, zeg! :-) Alsof ik een weekendje los was gegaan op één of ander dancefestival!

Bovenstaand weer een scrap van Kasia en Patryk. Ik heb een hele serie prachtige foto's gehad!  



Geen opmerkingen: