woensdag 10 december 2014

Over Youp, bonbons en onthand zijn....


Dat was gisteravond nog eens een kort voorstellinkje van Youp van't Hek! Pak-um-beet één uur en een kwartier! Maar ja, waarschijnlijk duurt de oudejaarsconference op tv ook maar een uurtje, dus dan kan ik me wel voorstellen dat je je show aan die tijd aanpast. Wel grappig om te zien dat het publiek deze keer uit vijftigers en ouder bestond, terwijl Jochem Myjer laatst toch een veel jeugdiger publiek trok. Was wel weer een leuke voorstelling, hier en daar grof (maar dat verwacht je ook van hem), hilarisch en ook to the point.
Ook weer geweest, kunnen we ook weer van ons lijstje schrappen...., op naar de volgende voorstelling! :-)

En staat jullie boom ook al? Jan heeft um maandag van zolder gesleept en in elkaar gezet. Maris en ik hebben hem versierd. En nu is het alweer een behoorlijk flinke sta-in-de-weg! Als Mariska het huis uitgaat mag ze hem zo meenemen. Dan kopen wij een andere; een lange slanke den. Net zo eentje als ik zou willen zijn.... ;-) Het gaat best goed met mijn lijn, hoor. Voor zolang het duurt. Van sinterklaas kreeg ik echter een grote doos Leonidas pure chocoladebonbons. Vind ik zooooo lekker! Ik was van plan om elke dag één bonbonsje te versnaperen, maar dat plannetje is al jammerlijk mislukt. Ik zit nu op een dubbele dosis per dag. Daar voel ik me beter bij. ;-) Ze staan ook zo lekker te wezen op het dressoir....

Oh, en mocht je nog bij de Primark komen.... Kijk even naar die ene paspop bij de ingang. Zij mist een hand! Moet je maar eens opletten. Of ze hebben hem er alweer aangezet. Kan ook. De schuldige van de onthanding is Mariska. Ze liep vanmorgen die hele pop omver. De hand vloog eraf en hij rolde zo over de grond. Luguber gezicht! Een tas die aan de arm hing kletterde op de grond.... Chaos! Snel heeft ze alles er netjes naast gelegd en wij die winkel uit! Voor er dalijk ècht koppen zouden gaan rollen! :-)

Geen opmerkingen: