donderdag 4 december 2014

Sinterklaas en Jochem Myjer...


Dat was even een verrassing vanmorgen: Sinterklaas die ons zomaar met een bezoek verblijdde tijdens de koorrepetitie! In eerste instantie had ik nog niet door dat het penningmeester Otto was, hihi. Pas toen ik zijn stem hoorde viel bij mij ut kwartje. Een aantal mensen van het koor werd naar voren gehaald, waaronder toevallig ikzelf. En over een ieder van ons werd iets verteld. Grappig. We hebben Sinterklaas nog toegezongen met een nummertje uit Les Miserables en hem uitgeleide gedaan met een kerstnummer. Op de kastdeur kwam na afloop nog een lijst te hangen met wat wetenswaardigheden over alle koorleden. Ik heb ze helaas niet allemaal kunnen lezen, maar die ik gelezen heb klopten wel. Leuk dat het bestuur daar tijd in heeft gestoken om iets aardigs over elk van ons te noteren. Blijkbaar waren we allemaal lief genoeg geweest het afgelopen jaar. Niemand hoefde mee in de zak naar Spanje. Hmmm, ik kan beter schrijven: HELAAS mocht niemand mee naar Spanje! Toch? ;-)


En vanavond hadden we weer kaartjes kunnen scoren voor de show van Jochem Myjer! Oh, oh, wat een drukke halve gare is dat toch! Hij staat amper een seconde stil, joh. Hij is echt geniaal in het doen van persiflages. Het decor zag er gelikt uit: een enorm Jochemhoofd dat gebruikt werd voor lichtshows en ook nog eens dienst deed als filmdoek. We hebben een amusante avond gehad. En we zullen nooit meer normaal naar Enrique Iglesias kunnen luisteren! Bedankt, Jochem! :-)

Geen opmerkingen: