zondag 4 januari 2015

Top 2000 Live Band....


Gisteren zijn we, nadat we bij (tante) Joke haar 65e verjaardag hebben gevierd (de taart was hartstikke lekker, hoor, Joke, je had er niet zo over hoeven te stressen!), naar het theater geweest. Net als vorig jaar zijn we naar de Top 2000 Live show geweest. En dat was weer een feestje! In rap tempo kwamen er weer een heleboel hits uit voorgaande decennia langs. Ik kende er twee niet: Melissa Etheridge- Does She Love You en The Scene - Iedereen Is Van De Wereld. Nooit van gehoord! Maar de rest waren echte meezingers. Wat zeg ik: meezingers? Meebrullers waren het! Heerlijk! Toevallig eindigde de avond met drie Enjoy nummers achter elkaar: Go Like Elijah (maar dan een wel héél swingende versie), Viva La Vida en Hey Jude. Onderweg naar huis was ik nog hees!
Geweldige avond! Top! Volgend jaar weer!

Vanmiddag lekker in het zonnetje een wandeling door het Balijbos gemaakt met mijn moeder. Even een frisse neus gehaald. Opsnuiven die lucht! Dat is goed voor de mens.... 
En morgen? Dan begint het gewone leven weer. Jan heeft 3 dagen cursus, Mariska heeft toetsweek. En ikzelf ga maar eens aan de schoonmaak. Tenzij ik ineens andere, veel leukere, dingen om te doen verzin. Kijken of mijn eerste voornemen voor dit nieuwe jaar blijft staan of gelijk al sneuvelt! :-P


Geen opmerkingen: