maandag 1 februari 2010

Vrijheid van meningsuiting?


credits hier

Het zit me helemaal niet lekker! De blog van Suzanne is 'uit de lucht'. En niet omdat ze er niets meer aan vindt om stukjes te schrijven. Nee, ze schrijft graag. Altijd al gedaan ook. Ze is zelfs bezig met een boek! Ik las haar blog graag. Het ging over de dagelijkse dingen. Gewoon de dingen die haar bezighielden. Dingen waar ze plezier aan beleefde. Dingen waar ze moeite mee had. Gewone dingen, recht uit haar hart. Mijns inziens geen negatieve dingen over de mensen om haar heen. En toch....onder druk van een buitenstaander heeft ze nu besloten om te stoppen met schrijven. De vrijheid van meningsuiting is in deze dus ver te zoeken. Jammer! HEEL jammer! Ik hoop echt dat ze ooit weer terugkomt met haar verhalen. Ik mis ze, Suzanne! Laat je niet op je kop zitten!

Ik ben vandaag constant bezig geweest. Vanmorgen heb ik de hele badkamer grondig gepoetst. Zelfs achter de wasmachine en de kasten! Jahaaa. Ik sta er zelf ook van te kijken! ;-) In ieder geval ruikt het nu naar een zwembad.
Ben naar de Lidl geweest... Elke keer hoop ik dat ze die afrikaanse Zimbasaus weer hebben, maar nee. Die is zo lekkerrrr! Maar ik neem aan dat ze die alleen hebben tijdens een afrikaanse week.
Daarna heb ik de printer naar beneden gesjouwd en aangesloten op deze computer. Er zijn deze maand veel jarigen, dus ik heb kaarten zitten printen. Ik had al kaarten gemaakt, dus dat schoot lekker op. Ik heb ook weer nieuwe scraps uitgeprint. Die bewaar ik in een map. En al bladerend zie ik toch wel vooruitgang. Ik vind ze van nu mooier dan die van een paar jaar terug. Toch heb ik steeds minder inspiratie. Er zijn haast geen nieuwe technieken meer. Alles is al zo'n beetje gedaan. Ook de wedstrijden op de ScrapbookFlair site zijn allemaal al eens voorbij gekomen. Ik heb behoefte aan vernieuwing!

Poeh, tijdens het typen van dit verhaal ging de telefoon... Sylvia. Ze had geen nieuws maar toch hebben we anderhalf uur aan de telefoon gehangen! :-) Knap, hè??
Ik heb er een rood oortje van!
Ik ga maar eens aan het eten beginnen. Doei doeii.

1 opmerking:

Suzanne zei

thank you Ineke!! You are right, and I ought not to be put off from doing what pleases me, so I am going to continue my blog - a little less me and a little more general but it is something, and I need that!!!
thanks again,
Suzanne xx