vrijdag 19 februari 2010

Je hebt zo van die dagen...


credits hier

Dat norovirus dat ons allemaal heeft gevloerd is gelukkig weer verder gaan waren. Het enige wat we nu nog hebben is vermoeidheid. En ikzelf heb er ook nog een stijve nek bij gekregen. Jemig, wat doet dat pijn. Ik ben al in de weer geweest met Midalgan en kersenpitkussentjes. Maar tot nog toe helpt het allemaal niet. Nou ja, als het morgen nog niet over is dan heb ik pech.
Het wordt morgen een lange dag. Om half 8 gaan we al verzamelen om naar de Scratchdag in Leiden te gaan. Daar oefenen we dan zo'n beetje de hele dag samen met de andere 1000 zangers en orkest. Tussendoor kunnen we nog wel een paar keer even 'luchten' gelukkig. Sowieso is de Pieterskerk tussen 17.00 en 19.00 gesloten, dus dan kunnen we ergens een hapje gaan eten. Om 19.30 begint het concert! We hebben er zin in. Het enige waar ik tegenop zie is het zitten op die houten planken. Ook al heb ik een flinke derrière dan nog is mijn laag spekvet niet opgewassen tegen al dat hardhout. Zelfs een kussentje mag dan niet meer helpen.
Vanmiddag heb ik besteed aan van alles en nog wat. En dat allemaal tegelijk en door elkaar. Emails die geschreven werden in meerdere sessies. Een smsje dat ik maar niet verzonden kreeg, waar ik dus ook maar een email van gemaakt heb. Tijdens dat emailtje ook weer mijn bed verschoond en een was opgevouwen. Tijdens het aardappelen schillen kreeg ik weer een telefoontje. Daarna maar een was in de machine geduwd terwijl de bloemkool in de magnetron stond. Tijdens het theewater opzetten, de kip alvast ontdooid. En toen de aardappels alvast voorgekookt werden, heb ik de kattenbakken uitgemest. ( Ja, ik heb mijn handen gewassen). :-)
Ondertussen ook nog naar de bieb geweest en alvast mijn tas voor morgen ingepakt.
En nu ben ik dus bezig met het schrijven van mijn blog. Denk niet dat dat in 1 keer is gegaan. Nee, intussen heb ik de bloemkool afgegoten en met kaas overdekt. De kip staat in een marinade. Mijn thee is gedronken. Er ligt paarse kleding klaar, want dat willen ze graag op de Scratchdag. EN ik heb Kiwi een paar keer ondersteboven gehouden en geknuft. Madam ligt veel te lekker in haar radiatorhangmatje. Dan MOET je gewoon even storen...
Maar goed. Ik ga eens even wat doen voor zover het nog niet klaar is! :-)
Ik ben een bezig bijtje vandaag!

Geen opmerkingen: