woensdag 10 februari 2010

over grijze duiven...


credits:
paper...kubivet
papershape...digiscrap
pic..portrait of a lady by Hans Schlimarski, tubed by me
flowers...Adozi
pearls...Monika69
butterflies...Sita

Hehe, ik heb vanmorgen eindelijk mijn haar weer eens gekleurd. Ik zag er niet uit! Ik had mijn lenzen nog niet in, dus ik had twee boterhammenzakjes om mijn pootjes van mijn bril gewikkeld. T'was geen leuke aanblik, maar ja, een bril onder de verf is ook niks. Ik was eindelijk verlost van die zilveren haren overal. En ze nemen nog overhand toe ook! Daar valt op het laatst niet meer tegenaan te kleuren, vrees ik. Nou ja, dan maar een grijze duif. We zien wel.
Hebben jullie ook zo'n hekel aan omvallende shampooflessen in de douche? Vooral de bijna-oppe flessen. Ja, ik weet het: bijna-oppe is geen goed nederlands woord. Maar als tegenwoordig 'hun hebben' toegestaan is... En als je Tatjana Simic hoort zeggen 'daar benne we hier toch voor' tijdens het jureren van het liedje voor het Nationaal Songfestival.... Nou, dan vind ik dat 'bijna-oppe' ook toegestaan moet worden! Dan letten we gewoon nergens meer op! :-P

Ik zit nu te wachten op mijn moeder. We gaan zo de stad in. Normaal doen we dat op dinsdagochtend, maar gister had ik hier 5 vrouwen van de Scratch zangclub. Een hoop gekakel, een beetje gezang, koffie en zelfgemaakte Rocky Road Cake. Volgende week nog 1x oefenen en dan zijn we klaar voor de 20e!
Mijn moeder heeft op dit moment haar laatste controle bij de chirurg i.v.m. de borstkanker die ze gehad heeft. Da's nu 5 jaar geleden. En als het goed is is ze vanaf nu beter verklaard. Jippie! Dat verdient wel weer iets lekkers bij de koffie!
Ze komt dus net binnen en ja, hoor: alles goed! Ik ga koffie zetten! Doeiii.

Geen opmerkingen: