woensdag 24 februari 2010

Verf en uien!


credits:
pic....Contemplation by Thomas Benjamin Kensington
corners.....Amanda McGee
quote....Eduard Hanslick
I used a soft light on the pic

Ultraviolet moet het worden! Wat, vraag je je af? Ja, dat deed ik ook toen Mariska en haar vriendin Cindy naar beneden kwamen met twee verfrommelde witte lappen met elastiekjes erom. (dit bleken t-shirtjes te zijn). Ze hebben inmiddels de keuken in beslag genomen. Want er moet geverfd worden. Eerste instantie wilden ze de kledingverf oplossen in de gootsteen, maar daar kon ik nog net op tijd een stok voorsteken. Zit ik dalijk met een forever paarse spoelbak! Nu doen ze het in een emmer waar ik niet psychisch aan gehecht ben. Ben benieuwd... Heerlijk toch zulke creatievelingen!
Vanavond gaan ze samen naar een concert van Owl City in de Melkweg in Amsterdam...En dan willen ze die t-shirtjes al aan ook. Gaat never nooit lukken! Ik heb geen droger...Dalijk zijn ze nog lichtelijk klef en verkleurt hun huid pimpelpaars. Nou ja, als zij het er voor over hebben...soit!

Maandag ben ik met Sylvia naar de Intratuin geweest. Ze had al een paar keer gezegd dat ze uien voor me had en die zou ze gelijk meenemen. Wist ik veel dat ze een hele BAAL bedoelde! Jemig! We eten best veel uien, maar hoe ik me hierdoorheen moet bijten...ik weet het niet. Dus inmiddels ben ik aan iedereen uien aan het uitdelen. Dus de komende week staat er hier o.a. hutspot, hachee en franse uiensoep op het menu. Maar niet vanavond want vanavond is het wittebonen met tomatensaus/gehakt/uien/aardappel ovenschotel! Maris en Cindy zijn er dan toch niet. Jippie!

Geen opmerkingen: