dinsdag 2 februari 2010

Met de muziek mee.....


credits:
Vintage White by Lily Designs/wordart by Hippiescraps

Vanmorgen kwam de zangclub weer samen om te oefenen voor de Scratch in Leiden op 20 februari. Deze keer was het bij Pauline thuis. Ik was mijn hele map vergeten dus ik heb meegekeken bij Hennie. En dat viel nog niet mee! Sommige nummers zijn in hele kleine lettertjes gedrukt en dat kan ik zowat niet meer lezen met lenzen in. Volgens mij is mijn ene oog in 1 jaar tijd een stuk slechter geworden. Dat merk ik zowel met mijn lenzen als met mijn bril. Toch maar weer eens laten meten...
Maar het was weer gezellig met de zangmeiden. Weer een hoop geklets natuurlijk, maar dat maakt het juist leuk. EN weer met appeltaart....oh hemel! Het gaat zo niet goed met mijn lijn. En hier thuis staat ook die kwarktaart me aan te staren. Dus daar heb ik vanmiddag maar weer een punt van genomen. Hij is nu bijna op. Nog één punt! Maar die bewaar ik maar voor Jan.

Ik heb zojuist Mariska weggebracht naar een optreden van 'Bird's Eye'. De vriend van haar vriendin Cindy heeft samen met nog 4 andere jongelui dat bandje opgericht. En vanavond was, geloof ik, de eerste openbare uitvoering. Nou, ben benieuwd of het haar kan bekoren. Ik 'mag' haar na afloop weer op komen halen. Bof ik even! Dus ik wacht maar haar telefoontje af voor ik mijn chauffeurspet weer opzet.
Eerst maar eens een lekker bakkie thee zetten. Met een chocolaatje erbij! Anders is het zo kaal, hè? ;-)

Geen opmerkingen: