maandag 4 februari 2008

2000....and still counting!..


credits hier

Weet je dat ik al zo'n 5200 achtergrondjes op de computer heb staan? En ga dan maar eens zoeken naar eentje met b.v. bloemetjes in het paars, roze en groen. Nou, ik kan je vertellen...dat doe je niet voor je lol! Dan kun je duizenden thumbnails gaan zitten bekijken. En dat kost giga veel tijd. Dus eens moest het er van komen....indexeren. Daar ben ik eergisteren mee begonnen. En nu zit ik op de 2000. Pfff, niet eens op de helft! Kan ik ook alleen bij daglicht doen, want dan zie ik de kleuren beter. Maar het werkt wel! Als ik nu zoek op 'roze', 'paars',' bloem','groen', dan komen er vanzelf tig bovendrijven. Dat bespaart veel tijd in de toekomst. T'is wel vreselijk saai werk. Eigenlijk zou ik er een vakantiewerker voor in moeten huren! :-) Wie wil dat voor, pak-um-beet, 2,50 per uur??? Je kunt je bij mij aanmelden!

Een paar dagen geleden kwam ik er achter dat m'n rijbewijs verlopen was. Oeps. Snel naar de fotograaf en het stadhuis. Nou zeg, wat een vreselijke foto is dat geworden! Mijn zorgvuldig geföhnde haar moest plat achter mijn oren, mijn blik moest uitdrukkingloos en op oneindig en mijn tanden mochten niet gezien worden. (net nog fris en stralend wit gepoetst!). Lekker dan! Nu zie ik eruit of ik net iemand heb vermoord en er geen nacht minder om geslapen heb. Je kent dat wel: de 'Joran van der Sloot' look!
Oeeeeh, met zo eentje wil je toch ook niet dat je dochter mee thuis komt, hè???
Moeders op de wereld...Waakt over uwen dochters!

Zo, ik ga weer verder met indexeren. Des te eerder is het klaar. Maar ja, dan heb ik nog alleen maar de achtergrondjes gedaan. Dan zijn de andere bestanden aan de beurt. De elements, de doodles, de alpha's, de wordarts, de swirls, de overlays, de ribbons, de tags, tubes, clips.... oh, mijn god! Ik had er jaren geleden al aan moeten beginnen!

Geen opmerkingen: