donderdag 7 februari 2008

T'is weer zover!


credits hier

Ja, hoor, t'is weer gebeurd! Ik zat weer even achter de computer toen ik vanavond een penetrante brandlucht begon te ruiken. Ik dacht eerst nog dat het van buiten kwam, dus ik ging vrolijk verder met wat ik bezig was. Indexeren...:-/ (komt geen EIND aan trouwens!) Ineens dacht ik: oh jeee, mijn bonen!! En ja, hoor! Verkoold! Maar de appelmoes was ook lekker, hoor!
Zie je, dat krijg je als je beneden niet kunt computeren. Toch maar even vaart zetten met het kopen van 2 nieuwe computers. ( Maris krijgt er ook eentje, zodat we weer gaan doorschuiven) Ben vorige week al gaan kijken toen de Mediamarkt computers verkocht zonder de 19% BTW. Maar wat ik zocht stond er niet bij. Maar ik hou mijn ogen open en ik bekijk met belangstelling elke folder die door de brievenbus valt.

Vanochtend viel de uitnodiging door de bus voor ons eerste trouwfeest van dit jaar. We hebben er vier! Wat een trouwlustige mensen allemaal! Zit er iets in de lucht ofzo? Ik rook alleen maar een brandlucht! ;-)
Vriendin Yvonne trouwt in april met haar Chris. Dat wordt weer foto's nemen om te scrappen! Bovenstaande scrap heb ik onlangs gemaakt. Dat is neef Johan met zijn poolse Kasia. Een knap stel, zoals jullie kunnen zien. En ook een dankbaar onderwerp, want ik heb genoeg foto's van ze. Altijd makkelijk.

Geen opmerkingen: