donderdag 12 maart 2009

Over antibioticakuren en andere kuren...


credits hier

Tjonge, wat doet dat zeer! Plassen is geen lolletje meer! En om de haverklap naar de wc hollen is ook al zo'n gedoe, dus tja... dan maar met mijn plasje naar de dokter toe! En ja, hoor...een urinewegontsteking! Nou ja, dat het met de antibioticakuur maar snel verholpen zal zijn! De klachten worden gelukkig al wat minder, dus het gaat goed. T'is alleen wel wennen om 4x daags pillen in te moeten nemen. Dat ben ik niet gewend en vergeet het ook nogal snel. Maar ik MOET perse het kuurtje afmaken, dus dat doe ik dan ook maar schoorvoetend.

Over kuren gesproken...die had onze rode auto eergisteren ook. Jan was naar het koor geweest en reed op de terugweg op de Afrikaweg toen ineens de motor afsloeg en niks meer deed. ( mijn ergste nachtmerrie!) En je kunt natuurlijk nergens langs de weg staan daar, dus heeft ie met pijn en moeite de auto naar de Boerhaavelaan kunnen duwen. Daar staat ie inmiddels in een inhammetje vlakbij zijn kantoor. Maar daar moet ie ook zo snel mogelijk weg, want je mag daar niet staan. Nou zijn we gisteravond met de groene ernaartoe gegaan met startkabels, om te kijken of het misschien de accu was. Maar nee, die doet het gewoon. Bij de buren heeft hij nu een sleepkabel geleend. Nou, daar kun je zelfs een vrachtwagen mee wegslepen, zo dik is ie! Maar ik durf dat niet, hoor, auto's slepen of in de gesleepte auto te rijden. Ben dan bang dat ik de hele voorkant van de auto aftrek door te snel optetrekken, of dat ik bovenop de sleepkar bots doordat ik niet tijdig afrem. Dat is een mannenklus. Ja toch? Niet dan? Als het goed is helpt mijn zwager of mijn neef vanavond even.
Dat hoop ik maar, anders moet ik alsnog aan de bak. :-/

Morgen of overmorgen heb ik nog nieuws over Mariska. Maar dat is zo'n lang verhaal, dat moet ik nog even zien in te korten, maar wel zo dat het nog duidelijk blijft. Ze staat voor een moeilijke beslissing namelijk. Maar een andere keer meer daarover.

Oh, en ik heb mijn oude mobiele nummer weer terug! Lang leve de Telfort!

Geen opmerkingen: