zaterdag 16 mei 2009

Dansend naar Ierland....


credits hier

De zomervakantie is geboekt! Nou, bijna! De twee huizen in NoordWest Ierland en de huur van de auto wel alvast. De vluchten met Aer Lingus moeten nog geboekt worden. We doen het weer hetzelfde als vorig jaar. Een dag eerder heen en een dag later terug. Want een vlucht van zaterdag heen en zaterdag terug is HONDERDEN euro's duurder. Nou, dan gaan we liever een dag eerder en een dag later terug, compleet met twee extra overnachtingen in een hotel. En een dag eerder naar Dublin betekent ook dat we nog de mogelijkheid hebben om de binnenstad te bezoeken! De volgende dag kunnen we dan uitgerust op weg naar ons eerste vakantiehuis. Ideaal! Ik zit nu te wachten op antwoord van een paar hotels. Kijken of ze ons een leuke aanbieding kunnen doen. :-)

Gisteren zijn we nog naar Anatevka geweest. Ik vind dat zulke leuke musicalnummers! Ik zou er zo graag een medley uit zingen! Het mooie ingetogen 'Sabbath Prayer' en het weemoedige 'Sunrise, Sunset', het vrolijke 'L'chai-im' en het 'If I were a rich man'. Maar ja, die boekjes kosten veel geld en dat is er niet binnen Enjoy. Jammer, jammer, jammer. Maar misschien ooit, als er weer betere tijden aanbreken.

Mariska is net de deur uit. Ze is naar dansles toe. De vorige cursus is nu officieel afgelopen en morgenmiddag moeten zij en Theo afdansen. Da's altijd weer spannend. Maar vanavond begint alweer een andere cursus dansen. Dat is maar voor 8 weken en dan leren ze de Salsa, Merengue en de Mambo. Dit is een ingelast cursusje omdat het anders zo lang duurt voor de volgende cursus in september weer van start gaat. Ze zat nog even met de handen in het haar wat betreft haar baljurken. Ze heeft er genoeg, maar wat blijkt: mevrouw is een paar kilootjes aangekomen. Aj! Haar groene lievelingsjurk krijgt ze helemaal niet meer dicht. Die zit veel te strak bij haar bustepartij. Oeps, balen! Dan zou ze toch een andere aanmoeten. Ben benieuwd welke het wordt. Ik denk de rode. Volgens mij heb ik daar nog geen officiële afdansfoto's van. We zien wel.

En gaan jullie vanavond allemaal naar het Songfestival kijken?? Ik weet nog niet of ik het helemaal ga volgen. Maris en ik gaan in ieder geval wel even voor de tv zitten als Noorwegen aan de beurt is. We vinden dat zo'n leuk knulletje. We zijn het beiden eens geworden dat hij wel bij ons op de bank mag zitten. En dat zijn er niet veel, hoor, die door ons goedgekeurd worden! Us bin kritisch! :-P

Geen opmerkingen: