vrijdag 15 mei 2009

Explorer 8


credits hier

Hebben jullie ook Windows Explorer 8 al geinstalleerd? Ik wel en ik ben er erg blij mee! Al sinds ik Vista heb kreeg ik mijn feeds niet werkend, terwijl ze met XP nooit problemen gaven. Een feed is trouwens een hulpmiddeltje om te weten of websites die je vaak bezoekt nieuwe informatie hebben geplaatst. Ik struin bijna dagelijks een hele lijst scrapsites af op zoek naar leuke, gratis spulletjes om mee te scrappen. Daar gaat veel tijd in zitten. Maar nu mijn feeds het weer doen hoef ik alleen maar in mijn lijst te kijken welke websites dikgedrukt zijn. Die hebben nieuwe gegevens erop gezet. Zoveel tijdbesparing!! Ik heb er nooit achter kunnen komen wat het probleem was. En meerdere mensen hadden hetzelfde probleem. Maar ik vond nooit DE oplossing. En nu, zomaar ineens, werkt het weer. Ach ja, windows, hè? Nooit echt logisch geweest!
Nog een voordeel van Explorer 8 is het feit dat je je favoriete websites al in een balkje kunt plaatsen. Hoef je niet eens meer naar je favorieten te gaan. Op die balk heb ik de websites gezet van Scrapbookflair, mijn eigen blog, photobucket, you tube, meerdere email programma's, hyves, en de websites van Suzanne en Lenie. Hartstikke handig! Eén klik en je bent er!
Explorer 8 zou ook nog sneller zijn dan 7. Daar merk ik niks van. Het blijft gewoon hetzelfde. En ik vond dat al snel genoeg eigenlijk. Maar misschien is dat een kwestie van een kombinatie van een snelle computer met snel internet. Het moet bij mij nou eenmaal snel, snel snel. ( geen geduld, wat dat betreft.)

Maar goed, ik ga eens opschieten. Even naar de markt voor de beloofde onweersbuien los gaan barsten. En even de post doen bij mijn moeder en de plantjes. Ik kreeg gister nog een smsje dat ze op de boulevard Sangria hadden gedronken waar teveel alkohol in zat en dat ze liepen te zwalken. Kwamen ze bij de huurauto was er een ruit ingeslagen en was Jan's camera weg. Tja....:-)
Vanavond gaan we weer naar het theater. Anatevka! Laatste voorstelling die we gaan zien van dit seizoen. Maar het nieuwe theaterboekje ligt er alweer. En mijn kruisjes staan er alweer in gekrabbeld! :-) Nu die van Jan en Mariska nog.....

Geen opmerkingen: