zondag 10 mei 2009

Fijne Moederdag allemaal!


credits hier

Vanochtend was ik al om 6.45 op! Helemaal zenuwachtig voor mijn moederdagontbijtje en mijn moederdagkadootjes! ;-) Ik wist al dat ik van Mariska iets zou krijgen dat ze op de fantasy fair had gekocht. Maar WAT wist ik nog niet, dat heeft ze goed geheim gehouden. Ik heb er natuurlijk wel naar zitten vissen, maar nee hoor, ze liet niets los. Jan vroeg vrijdagavond pas wat ik wilde hebben. Tja. Hij had dus pas gisteren om 16.00, één uur voor sluitingstijd nota bene, kans om iets te kopen! Ik heb hem maar naar Halfords gestuurd om een nieuwe stuurhoes voor de auto te kopen. Nou, het hem NOG makkelijker maken kan niet, toch?? Het inpakken van het kadootje had hij vanmorgen nog steeds niet gedaan. Ook Mariska was dat vergeten, dus zij deed het op het aller, allerlaatste moment nog even. Het was trouwens een schattig ringdingtingeltangelmobieltje met een feetje erop. Heel lief. Het hangt nu voor het raam te bungelen en maakt lieflijke geluidjes als de deur naar de tuin opengaat. :-)
Het ontbijt bleek ook nogal een probleem te geven zo te horen. Zittend in mijn luie stoel, heerlijk in het zonnetje, hoorde ik allerlei schermutselingen in de keuken. Jan die niet wist hoe de oven werkte en Maris er maar bij heeft gehaald, eitjes die alweer af stonden te koelen, theewater dat opnieuw heet gemaakt moest worden omdat de rest nog niet klaar was, discussies over welke paté er nu op mijn boterham moest, welk zoutvaatje er nu mee naar binnen moest, (die met 2 gaatjes of die met 3 gaatjes), lekker belangrijk!. Maar uiteindelijk heb ik 2 uur na het opstaan eindelijk mijn ontbijtje kunnen verorberen! Heerlijk! Was het maar alvast mijn verjaardag...dan begint het hele ontbijtverhaal weer opnieuw! :-)

Geen opmerkingen: