dinsdag 9 juni 2009

Mammo....


credits hier

Ik had vanmiddag weer een fotoshoot. Oftewel: een mammografie. Mijn borsten gloeien nog na! Ik heb al niet veel, en toch proberen ze er lange lellen van te maken in zo'n apparaat. T'is ook geen gezicht. En je vraagt je af of ze ooit nog in hun oorspronkelijk staat terug zullen floepen of dat ze voorgoed op uitgelubberde kipfiletjes zullen blijven lijken. Maar ik maakte me weer zorgen om niks. Ze zijn weer normaal, doch roodachtig en beurs aanvoelend. Gelukkig stonden ze goed scherp op de prent en weken ze niet af van hun foto uit 2006. Dus alles was goed. Over twee jaar mogen ze weer in de pletmachine.
Aan de ene kant denk ik dat het geen kwestie is van OF maar van WANNEER er bij mij borstkanker wordt geconstateerd. Gezien mijn genen dan. Maar aan de andere kant heb ik gewoon het idee dat ik het nooit zal krijgen. Ach, we zien het wel.
Vooralsnog ben ik toch wel weer opgelucht. Ik heb mezelf maar een mooie bos lelies kado gedaan. Die ruiken zo heerlijk!

Kiwi hou ik nog steeds binnen. Is wel heel moeilijk vooral als Cloris wel naar buiten wil. Maar het is echt nodig om de vogeldief nog binnenshuis te houden, want er vliegen nog steeds hordes kraaien rond. Ik vind het echt een beetje eng, hoor. Het lijken er dit jaar zoveel meer te zijn dan andere jaren. Ik heb pas nog een klein filmpje gemaakt. Vanuit de kamer. Ik durf echt niet naar buiten, schijterd die ik ben! Moet je maar kijken:

Geen opmerkingen: