dinsdag 30 juni 2009

Van alles wat....


credits hier

T'is niks dat het zo warm wordt deze week. Maar hoe doe je dat met je BERG strijkwerk....?? Helemaal geen zin in, maar ik moest wel. Jan kwam van het weekend heel sipjes naar me toe. Waar zijn mijn overhemden met korte mouw? Tja. Die zaten dus nog in de opbergplaats voor zomerkleding: een vuilniszak! Allemaal in de kreukels. Dus eerst maar weer gewassen en gisteren stond ik dus ,voordat de bloedhitte toe zou slaan, om 6 uur s'ochtends al te strijken. :-/
Maar zijn kast is nu ook gelijk uitgemest. Een hoop kleding gaat weg, die zak kan ik dalijk langs de stoep zetten. De rest van zijn winterkleding is ook weer opgeruimd.
Hij kan er weer even tegenaan.

Gisteren ook nog naar de stad geweest met Mariska. Ze liep te genieten. Vrijheid!, na twee weken hard werken op school. Wat leuk toch altijd met die uitverkoop. K'heb weer schoenen en een bloesje gekocht. Ok, ok, ik heb het niet nodig, maar ja. Ik hou nou eenmaal van koopjes!
Gisteravond heb ik besteed aan het aanpassen van de Hermes oorkonde. Ik had nu de namen van de winnaars van de Hermes profielprijs, dus ze zijn nu uitgeprint en klaar.
Ook weer afgerond.

Op de ScrapbookFlair site was het ook weer bal. Er zijn een aantal medescrapsters ( Australiƫrs) van de site afgegooid! Men vond ze te negatief in hun uitlatingen op het forum. Het waren gewoon vrouwen die ongezouten de waarheid zeiden, die luid en duidelijk vraagtekens zetten bij de (ver te zoeken) eerlijkheid in de wedstrijden, die gewoon hun mening gaven over allerlei zaken. En daar kunnen de tere zieltjes van de Amerikanen niet tegen. Ze zijn zo snel van streek, 'confused' en 'offended'. Zij zijn nu opgelucht dat het (in hun ogen) negatieve omgezet is in het positieve. Normen en waarden! Halleluja! Balkenende zou trots geweest zijn!
Ikzelf zal het gehakketak missen in het forum. Ik lachte me altijd rot. Ik hou wel van een beetje sensatie. Maar ja, terug naar de gezapigheid. Ik zal intussen wel indutten. Tot er misschien een nieuwe groep dwars gaat liggen..... Ik kijk er nu al naar uit!

Geen opmerkingen: