dinsdag 2 juni 2009

The murderer strikes AGAIN!

Oh hemel! Net weer een hoop gekrijs! Net weer een Kiwi die de tuin binnenkomt met een kraai tussen haar tandenloze kaakjes! Hoe doet ze het toch?? Ik vermoed dat ze supersnel toeslaat. Dat kan haast niet anders. En misschien zijn het kraaien die net uitgevlogen zijn. Geen idee. Maar ik word er hartstikke zenuwachtig van. Weer een lijk waar ik vanaf moet. :-) Het vorige lijkje heb ik in een plastic tasje gedaan en in een prullenbak van de gemeente gedaan. Die worden vaker geleegd dan onze eigen grijze bak. Ik wil geen kruipende maden en vliegen rond mijn afvalbak. Nu ligt er weer een lijkenzak hier naast me op tafel. Luguber, hè? Ik ga hem zo maar ff wegbrengen. Voordat Kiwi er mee vandoor gaat.
Ik heb wel besloten dat ze de komende dagen NIET meer naar buiten mag. Wie weet is dat net genoeg om uitvliegende vogeltjes een kans op leven te geven.
Zo'n kat hebben we nog nooit eerder gehad. Cloris is een sul. Moppie en Droppie waren sukkeltjes. Maar deze jongedame.......:-/

Geen opmerkingen: