maandag 4 januari 2010

Allemaal een leuk en gezond 2010 toegewenst!


credits hier

De kerstboom is weer ontsierd. De oliebollen en appelflappen hebben het darmkanaal weer gepasseerd. 2009 is weer geweest en 2010 is begonnen. Zijn jullie ook benieuwd wat dit jaar jullie gaat brengen? Hebben jullie nog goede voornemens gemaakt? Ik niet echt. Ik weet toch zeker dat ik me er niet lang aan ga houden, dus wat heeft het dan eigenlijk voor zin? Ik ben wel van plan, zoals elk jaar, om minder te gaan snoepen. En ik weet hoe ik dat moet doen, dat is me al eerder prima gelukt. Dan leg ik 's ochtends alvast klaar wat ik die dag aan tussendoortjes mag eten van mezelf. Een koekje, een chocolaatje, wat dropjes, homp kaas en fruit. Alles is afgemeten en ik kan het zonder schuldgevoel naar binnen werken. Dus geen handje van dit en nog maar een handje van dat. Geen knackebrotjes met gorgonzola om half 6 des avonds terwijl ik om half 7 mijn avondeten ook nog naar binnen moet scheppen. Ik heb ook goede afspraken met mezelf gemaakt omtrent het avondeten. Vol is vol! En niet maar dooreten omdat ik het zo lekker vind! Ik ga het gewoon weer proberen! Baat het niet, dan schaadt het niet. Een echt dieet is sowieso al niks voor mij. Daar word ik chagrijnig van en dat heb ik er niet voor over. Ik doe het op mijn manier. Duim voor me dat het gaat lukken!

Hoe vinden jullie de scrap van Jantje? Hij was hier 4 jaartjes jong. Is ie niet schattig? Er was net een wedstrijd van sepia foto's, dus dat kwam mooi uit. Ik vind hem zelf wel mooi geworden.

Ik was laatst mijn blog van een paar jaar geleden aan het lezen (ja, dit blog geldt tegenwoordig zo'n beetje als een archief van mijn geheugen!) en daar las ik dat ik nog van plan was om een aantal filmpjes die Christien (zus van zwager René) op de trouwerij van Johan en Kasia had gemaakt, te draaien en aan elkaar te plakken. Ze had toentertijd de camera in de lengte gehouden, dus iedereen lag overdwars feest te vieren. :-)
Daar had ik dus nooit meer aangedacht. Dat heb ik gelijk maar even gedaan. Weer een missie afgerond! Ben ik nog meer beloftes niet nagekomen? Laat het me weten!
Hier is het filmpje:

Geen opmerkingen: