woensdag 17 maart 2010

Happy St. Patricks Day!


credits hier

Happy St.Patrick's Day! Wat jammer toch dat dat hier haast niet gevierd wordt. Heel Ierland en Amerika staat vandaag op z'n kop en is groen gekleurd. Overal zijn parades en straatfeesten.
In 2007 was ik ook in Dublin om dat eens mee te maken. Toen stond ik uren te blauwbekken langs de route van de optocht. Koud! Maar het was het waard! :-)
Helaas, het enige wat ik er vandaag van meemaak is de scrapwedstrijd op de SBF site.
Bovenstaand mijn bijdrage voor de wedstrijd. Zo te zien ben ik 8e geworden.
En zo'n filmpje van JibJab is ook altijd leuk om te zien. Vind ik wel.

Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!


Vanmorgen ben ik naar de Kinki geweest. Er is weer een flink stuk van mijn haar afgekliefd. Knippen kun je het niet noemen wat ze daar doen. :-) Voor je idee doen ze maar wat, maar uiteindelijk begint het dan toch ergens op te lijken. Toch zit ik aan het begin altijd wat gespannen in die stoel. Je ziet alllerlei plukken naar beneden vallen. Korte plukken, lange plukken! Dan denk je : Oh jeeeee, wat doet ze nou toch allemaal! Tot het moment dat er toch geen weg meer terug is.
Dan komt het moment van volledige overgave en dan daalt de rust op me neer. Relax...Laat maar gaaaaaan, het groeit toch zo weer aaaaaan. En dan, na bijna een uur in die stoel, blijkt altijd weer dat mijn ongerustheid voor niets is geweest. Het zit weer in model en het is weer handelbaar. EN het zit ook langer in model dan als ik het bij een gewone knipkapper laat knippen.
En ja, Suzanne, je zou er ook eens naartoe moeten gaan met je krulhaar!
Daar kunnen ze vast wel wat mee! In Alkmaar zit er ook een filiaal! :-)

De auto was gisteren alweer klaar. Dus ik heb hem gelijk maar meegenomen om de grote boodschappen te doen bij AH. Kattebakstenen, wc papier enzo. Dat zijn van die onhandige dingen om mee te zeulen.
En kijk het zonnetje maar eens stralen. Ik ga nog even de tuin in. Knippen, vegen...een beetje aanrommelen!
Prettige dag verder!

Geen opmerkingen: