dinsdag 2 maart 2010

Vanaf morgen rimpelvrij???


credits hier

Het moest er eens van komen: antirimpelcreme! Dankzij een actie van de Kruidvat heb ik mijn eerste van ongetwijfeld vele toekomstige potten aangeschafd. Als je een eigen potje crème inleverde dan kreeg je Olaz Total Effects voor de helft van de prijs. En de belofte was: Het vermindert zichtbaar rimpels en lijntjes, maakt oneffenheden en poriën minder zichtbaar, hydrateert, egaliseert, verheldert en houdt vocht vast. Daar had ik wel oren naar. Nou heb ik altijd al een grondige hekel aan cremetjes, smeerseltjes en/of bodylotion gehad. Ik heb er niks mee. Ik hou niet van dat geplak. Ik heb het idee dat mijn huid er juist droger van wordt. Dat merkte ik sowieso al als ik een tijdje een handcrème had gebruikt. De vellen hingen er daarna bij, terwijl ik als ik het spulletje NIET gebruik nergens last van heb. De la ligt dan ook vol met oude potten, tubes en proefmonstertjes. Ik gebruik het één keer en daarna niet meer.
Maar goed, kijkend in de spiegel, het licht van buiten vallend op mijn gezicht, bracht me toch wel aan het denken. De rimpeltjes rond mijn ogen zijn inmiddels groeven geworden.
En in mijn fantasie zijn ze zo diep dat ik elk moment sneeuw op de toppen kan zien liggen… Hier moet dus wat aan gedaan worden. Botox en andere rotzooi wil ik niet. Ik wil wel gracefully oud worden. Op een natuurlijke manier. Maar alleen niet zo snellllllll. :-) Dus ik heb nu mijn hoop gevestigd op mijn nieuwe potje. Die moet alles recht strijken wat nu krom is. Misschien bevalt het me wel. Misschien ook niet. We zien wel weer.
Ik ga nu eten koken. Ik smeer hem dus! Groetjessss

Geen opmerkingen: