zondag 11 april 2010

Over facebook, zingen, theater en BBC..


credits hier

Ik denk niet dat ik gratis een weekje naar Dublin kan. Ut zit er niet in. Tot nog toe heb ik maar 10 stemmen kunnen vergaren. Is bij lange na niet genoeg, helaas.
Maar degenen die op mijn scrap gestemd hebben wil ik hartelijk bedanken voor de genomen moeite. En mijn zus José wil ik ook bedanken! Zij heeft flink gelobbyd, zag ik. :-) Het enige wat ik nu nog kan 'winnen' is een kortingsbon van 50 euro voor het hotel waar ik altijd verblijf als ik naar Dublin ga. Zou ook niet gek zijn, natuurlijk! :-)
En ik wil zo graaaaaggggg. Ik wil even wegggggg. Mariska zit ook al te popelen. Misschien dat we in de week na haar centraal schriftelijke eindexamen nog een paar daagjes kunnen gaan. Dat zou dan de eerste week van Juni zijn. Maar ja, half juni bevalt mijn nichtje. En ik maak de geboortekaartjes... Dus als ze eerder bevalt, en wij zitten nog in Dublin, dan heb ik een probleem. *zucht*

Vanavond is het weer oefenavond voor de 'Les Miserables' scratch. En ik hoorde dat er vanavond alweer een aantal niet konden komen. T'is toch wel moeilijk om dat goed te regelen met zo'n grote groep mensen. We hebben die repetities wel nodig! Voor we het weten is het al 24 april! Maar als we vanavond weer flink aan de bak gaan moet het lukken, toch??

Mijn moeder is inmiddels naar Mary Poppins geweest en was laaiend enthousiast! Ze vond het enig! En inderdaad, zo te horen is de productie precies hetzelfde als in New York.
Op BBC is er nu een zoektocht naar een zangeres die de rol van Dorothy uit de 'Wizard of Oz' op zich kan nemen. Wat een talent daar! Mijn favoriet is Stephanie. Zoals ze gisteravond 'Smile' zong...prachtig! Maar op de een of andere manier hou ik zelf niet zo van de 'Wizard of Oz'. Dus ik denk niet dat ik erna toega als ie hier in het theater zou komen. Of misschien wel. Ik ben, wat dat betreft, wel snel overtehalen! ;-) Een avondje uit is een avondje uit! Toch??

Geen opmerkingen: