woensdag 29 december 2010

Op zoek naar.....


credits hier

Jan is naar Oosterhout voor zijn jaarlijkse opzoekmiddag van een oudcollega. Mariska zit op dit moment met haar vriendin Cindy, die hier gelogeerd heeft, in de bioscoop naar de nieuwe Narnia film te koekeloeren. En het woensdagmiddagse theekransje (mijn moeder, mijn zus, mijn nichtje met de twee slaperige kindjes), is weer naar huis. Tijd dus om mijn blogje weer eens even bijtewerken.

Ik heb ze, hoor! Mijn niet doorlekkende sneeuwlaarzen waar mijn broekspijpen ook in gepropt kunnen worden! Laat het nu maar blubber worden! Ik ben er klaar voor! Ik ben geslaagd bij Perry Sport. Daar hadden ze de rode loper voor me uitgelegd, want het was natuurlijk wel een unicum voor ze dat ze door mij verblijd werden met een bezoekje. A-sportieve Ineke in een sportzaak! Kun je het je voorstellen??? :-)
In eerste instantie had ik sneeuwlaarzen op het oog in de ANWB winkel. Maar helaas. Het paar wat ik wilde was een oneven paar. Een grote en een kleine. Nergens de andere te vinden! Dus heb ik mijn telefoonnummer achtergelaten voor als iemand anders de andere helften thuis zou hebben en ze wilden ruilen. Is nog niet gebeurd. En ze konden ook niet meer besteld worden. Dus dan maar ergens anders gekocht.

Morgen gaan Jan en ik (ja, ik heb hem zomaar kunnen bewegen om zijn hok uit te komen waar hij al bijna twee weken vertoeft, dagenlang rommelend met zijn paperasjes!) op zoek naar een nieuwe staande lamp MET leeslampjes eraan en een nieuwe eettafel met stoelen. Een rechthoekige uitschuifbare eettafel die tegen de muur komt te staan! Zodat de twee externe harde schijven er niet af kunnen vallen! ;-) Jahaa, daar is over nagedacht! Nou nog het zoeken ernaar....twee mensen met twee verschillende smaken. :-/ Het zal wel weer een feest worden! :-)

Bovenstaande scrap heb ik gisteravond gemaakt. Ik vind hem wel mooi winters geworden. De vorige scrap, die kerstkaart met mijn nichtjes erop, heeft de eerste prijs gewonnen op de SBF site. Leuk, toch?

Geen opmerkingen: