donderdag 23 februari 2012

Shaman Dance Theatre



Maris en ik zijn net terug uit het Stadstheater waar bovenstaande turkse dansgroep een voorstelling gaf. En wat voor voorstelling! Geweldig! Traditioneel, modern, buikdans, muziek, zang, maar bovenal een energieke show! Er was zoveel tegelijk te zien! De ene dans vloeide over in de volgende. Hele snelle dansen en rustige sierlijke dansen. Ik heb mijn ogen uitgekeken. Gek toch, dat je altijd een paar speciale dansers in het oog houdt. Deze keer was dat er eentje die heel pezig was, eentje met een kale kop en eentje met hartstikke mooi geknipt haar, baardje en lange bakkebaarden. Ik bleef er naar kijken! Zo mooi verzorgd! Ahhh, als Jan toch eens.....(zucht).
Er zat ook nog een leuk effect in de show met behulp van silhouetten. Dat had wel wat! Ik heb me geen moment verveeld in ieder geval. Ik weet nu dat een turkse trouwerij me wel wat lijkt om mee te maken! Wie oh wie is er van plan om met een turk te trouwen?? Ik wil op de trouwerij uitgenodigd worden, s.v.p.! OF een vakantie naar Turkije is ook goed... EN ik weet nu zeker dat ik buikdansen wil leren!! Wilde ik al heeel lang. Wie gaat er nou eens met me mee!! Is leuk, joh!! :-)

Vanmiddag heb ik Patricia's foto's toegevoegd aan de slideshow van de Musical Scratch van afgelopen zaterdag. Dus als je ze wilt zien, scroll dan maar terug op dit blog naar zondag 19 februari. En als je de foto's in het groot wilt zien, klik daar dan maar op 'view all images'.

Geen opmerkingen: