vrijdag 7 december 2012

Kaduke oven...kaduke kooi


credits:
paper..Lindalou/Sandra Nuckels
frame..Raspberry Road
snowflakes....Natali Design
splatter...Lindsay J.

Waaaaahhhhh, mijn oven is weer eens stuk! 'K heb net nog de lof in de magnetron kunnen koken en plop....alle lichtjes uit! Geen sjoege meer! Wat ben ik toch een bofkont met ovens! Deze heeft maar 3 verjaardagen kunnen vieren. :-/ Fijn, zo vlak voor kerst! Nu maar hopen dat Jan morgen (of liefst nog vanavond) tijd heeft om hem naar de reparatie te brengen.
Nou ja, gelukkig heeft ie het niet een paar weken terug al begeven, met het indiaas buffet! Toch nog een lichtpuntje!

Wat een snertsneeuw was het vandaag, zeg! Gewoon puur tweederangs sneeuw! Zo hoort sneeuw niet te zijn. Zo smerig, zo nattig, zo blubberig, zo grijs! Ik heb gelijk mijn moonboots maar weer van stal gehaald. Heb ik in ieder geval droge pijpen en voeten.
Vandaag heb ik mijn moeder's zebravinkje weer naar haar huis gebracht. Achgoss, dat beestje. Van een lekker warme kamer, naar een koude auto. Ik had wel even een doek over de kooi gedaan, zo lief was ik nog net. Ik zal haar missen, t'was een lekkere kwek.

Ben nog steeds op zoek naar een nieuwe vogelkooi voor mijn eigen zebravinkjes. Gelijk een maatje groter ook. Er zijn behoorlijk wat kooien op de markt. In de meest vreemde vormen en kleuren. Ik wil natuurlijk wel weer een messing kooi. Dat staat hier in de kamer het mooist. Dus de keus is al wat kleiner. Maar jeetje, wat zijn die krengen duur! Dalijk wonen mijn zebravinken luxer dan ikzelf! Dat heurt toch helemaal niet?

Bovenstaand een scrapje van mijn kleine schattige achterneefje Daniel. Wat een koppie, hè?

Geen opmerkingen: