donderdag 20 januari 2011

Beatles of Grease???


credts: paper...Luna Rosa/frame...MH/mask...Jola8000/pic...Odile by Orestes Bouzon

Oh, gatsiedarrie! Ik heb de hele middag staan strijken! Dat is zo NIET één van mijn favoriete bezigheden! Bwlaaah. Maar ja, eigen schuld. Had ik het maar niet zo moeten laten oplopen. Ik heb gelijk twee nieuwe broeken die ik in de uitverkoop heb gekocht korter gemaakt. Op de luie wijven manier: met plakspul dat je in de zomen perst. Easy peasy! ;-) Helaas is dat maar beperkt houdbaar. Over een paar weken hangt mijn zoom er alweer uit, ik weet het zeker! Kan ik weer overnieuw beginnen! :-/

Vanmorgen op het koor hebben we weer flink gewerkt aan Caro Emerald's 'A Night Like This'. Het klinkt al hartstikke leuk! De verschillende ritmes geven hier en daar nog een beetje kopzorgen, maar ik weet zeker dat we dat er nog wel inkrijgen. Het wordt wel wat!
Het koor is ook weer van plan om vanaf half maart workshops te gaan geven om nieuwe mensen te trekken. Vorig jaar stond ABBA op het program, dit jaar konden we kiezen tussen de Beatles en Grease.
Ikzelf heb inmiddels een hekel aan Grease nummers gekregen. Ik vind ze zoetsappig en/of kinderachtig! En veel koren zingen al uit Grease, dus waarom wij ook nog eens een keer? Beatles nummers zijn tijdloos! En het zijn nog leuke Beatles nummertjes ook: I'll follow the sun/ Yesterday/ With a little help from my friends/ She's leaving home/ Penny Lane/ Hey Jude/ All my loving/ When I'm sixty-four/ Ob-la-di, ob-la-da....
Vanmorgen stond de stand op 10 stemmen voor de Beatles en 7 voor Grease. Maar er moesten nog leden stemmen, dus.... Spannend!! Help me duimen!!!

Geen opmerkingen: