maandag 17 januari 2011

Happy Birthday en weer snoeperijen....


credits hier

Bovenstaand is een scrap van Leah. Het, inmiddels enorm gegroeid sinds ik haar voor de laatste keer zag, irish dancing, nichtje van Sean, die vandaag zijn 49e verjaardag viert! Happy Birthday, Sean!
Ook niet leuk om op 'Blauwe Maandag' jarig te zijn! Het schijnt de meest deprimerende dag van het jaar te zijn. Mwaah. Zo te voelen aan mijn gemoedstoestand valt dat best mee. :-)
Maar om op de scrap terugtekomen: Ik vind het zo'n schattig gedichtje die ik erin verwerkt heb. Ik kwam het tegen op het internet. Het kwam hier zo goed van pas!

Gisteren zijn we naar Breda geweest. Mijn vader vierde zijn 77e verjaardag thuis bij zijn vriendin Anneke. Zo hoefden we niet helemaal naar Eindhoven te rijden. Zevenenzeventig! Poeh, dat gaat toch wel heel rap naar de tachtig! Maar hij ziet er nog goed uit, hoor!

's Avonds had ik hier de dameszangclub. Ik had de kerstvariant van Nigella Lawson's Rocky Road Cake gemaakt en die ging erin als koek! Letterlijk en figuurlijk!
We hebben het hele repertoire van de Musical Scratch in Leiden weer doorgezongen en we weten nu waar we onze moeilijke momenten hebben. Er zijn een aantal nummers die we nog maar een paar keer stevig moeten oefenen! En dat gaat volgende week maandagmiddag gebeuren. Natuurlijk tussen al het geklep en het gesnoep in. Dat blijft ook belangrijk... ;-)

Nou, ik ga eens opschieten. Vanmiddag komt Sylvia langs. Ook weer om te kleppen en te snoepen. Geen goeie week voor mijn lijn! Ach....

Geen opmerkingen: