maandag 14 februari 2011

Rode rozen en rare rabarber....


credits hier

Happy Valentijnsdag allemaal! En? Zijn jullie verwend? Ik niet. :-) Ik dacht even van wel omdat er een envelop met mijn naam op de mat lag. Maar dat bleek reclame van Sheba te zijn! Wat een domper! :-) Ach, misschien is het meer iets voor de jeugd! Mariska en Alex hebben het wel gevierd. Gisteren kreeg ze al rode rozen en een bioscoopbon van hem en vandaag floepte er een gigagrote rode envelop door de brievenbus. Ahhh, zo lief en romantisch (nog). ;-)
Zelf had Maris een lekkere chocolade taart voor Alex gebakken. Leuk toch allemaal? Ik hoop dat ze de romantiek er nog lang in zullen houden!

Wat was het lekker weer vandaag! Wel saai weer, maar windstil en zacht. En het rook echt al een beetje naar lente! De krokusjes bloeien al in de tuin. De sneeuwklokjes ook. Hij komt er echt aan, de lente! Jippie! En mocht het nog gaan sneeuwen...dan duurt dat nooit lang. Ik moet er niet aan denken!

Ik heb de eerste rabarber van dit seizoen gekookt. Het waren hele dunne stelen. Maar lekker! Het werd wel een knalkleur roze, zeg! Een beetje fluoriserend zelfs! Ik weet niet waar ze die stengels geplukt hebben, maar ik vermoed ergens bij Tjernobyl! Mocht ik vannacht licht uitstralen, dan meld ik me morgen wel bij de huisarts. ;-)

Het scrapje is van achternichtje Gina. Ut wurm heeft haar eerste tandje! T'is echt een makkelijk lief knuffelkindje.

Geen opmerkingen: