maandag 5 maart 2012

King kauw.... eet smakelijk!



M'n verkoudheid is weer over! De huid rond mijn neus is helemaal droog van het snuiten...ik zal wel flink gaan vervellen daar! Ben sinds vanmorgen ook in het bezit van een koortslip. Jippie! :-/ Maar weer flink er tegenaan stiften met de Echinacin! (zwaar over de datum, zag ik) :-) Ach, baat het niet...misschien schaadt het ook niet!

Het Thais buffet smaakte prima! Maarrrrrrr...... Het was minder leuk om te maken. Te simpel! Kwestie van wokken, op smaak brengen met vissaus, ketjap, tamarindepasta en klaar ben je in feite. (Behalve de rundvleescurry, die pruttelde wel een paar uurtjes) Er zat niet echt uitdaging in. Het ging te snel.
Een Indiaas buffet, met al die verschillende kruiden die je nog moet afwegen/fijnsnijden/smurrie van moet maken, is veeeeeel leuker om te doen! En ik moet zeggen: indiaas ruikt ook lekkerder! T'is afwisselender. En pittiger!:-)
Maar goed, je moet thais een keer gedaan hebben, toch? Kwa smaak was het Thaise echt prima, hoor! En beide buffetten zijn even gezond. Alles puur natuur!
Ik had weer veel te veel gemaakt. Ik kan moeilijk precies inschatten hoeveel ik nodig heb met inkopen doen. Maar dat geeft niet. Liever te veel dan te weinig. Vanavond eten we nog een rondje. Lekker makkelijk!
Ik zit al stiekem te denken aan een volgend buffet. Surinaams? Marokkaans? Turks? Hmmm. Ik ga me maar vast inlezen hier en daar! Want koken is toch wel erg leuk om te doen! En met het opeten van het resultaat heb ik al helemaaaal geen moeite! ;-)

Geen opmerkingen: