zondag 9 maart 2008

In de rui...


credits hier

Er zijn er een paar in de rui hier! Ik kan zowat een donzen dekbed maken van de losse veertjes die ik op de grond vind. De pietjes zijn flink in de rui. Het verbaast me dat ze uberhaupt nog wat veders aan hun lijfjes hebben. Ook Cloris de kat laat zich van zijn kale kant zien! Overal waar meneer een dutje heeft gedaan laat hij een jas achter. Ik ben nu elke dag in de weer met de stofzuiger. Zelf ben ik OOK in de rui. Normaal ben ik dat in de herfst dus het komt volslagen onverwacht. Toch maar weer wat vitamine B gaan slikken. Ik wil natuurlijk niet kaal worden.
Maris is op dit moment met haar haar bezig. Een paar dagen terug is ze naar de Kinki kapper geweest. Er is een flink stuk af. Ze is het nu aan het kleuren. ( voor de tweede keer in haar leven) Ik vroeg net even aan haar welke kleur ze ook alweer had. "Mahonie", antwoordde ze. "Hoezo? Ben je je blog weer aan het bijwerken?": voegde ze nog even toe. :-)) Ja, dus! Het kind kent me langer dan vandaag!:-)

Geen opmerkingen: